برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی بانک ها به میزبانی کمیته امداد به شکرانه یکسال همدلی نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان به میزبانی کمیته امداد البرز و با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

اجرای ۹هزار مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز/ برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی بانک ها به میزبانی کمیته امداد به شکرانه یکسال همدلی نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان به میزبانی کمیته امداد البرز و با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اطلاع‌رسانی کمیته امداد محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه در فضای همکاری و همدلی میان بانکهای استان و دستگاههای اجرایی تا کنون ۸۵ درصد از تعهدات پرداخت تسهیلات محقق شده است گفت: برگزاری نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانکها فرصت مقتنمی بود تا از مدیران شبکه بانکی در استان تجلیل به عمل آید.

وی افزود : بانکهای عامل موفق استان علاوه بر حمایت از راه‌اندازی مشاغل خانگی، نسبت به پرداخت تسهیلات مختلف حمایتی در قالب وام‌های ضروری، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقدام می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان البرز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکها گزارشی از کمیته امداد استاد از عملکرد تبصره ۱۶ بانکهای عامل داد و افزود: در این جلسه علاوه بر تقدیر از بانکهای عامل به بررسی مشکلات و مداقه در مسائل جاری بانک ها و تامین وجوه نقد شبکه بانکی استان در ایام پایانی سال جاری پرداخته شد.

وی باتوجه اجرای ۹هزار مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهاد افزود: مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۶ بانک عامل به استان تخصیص یافته است که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵۳۳۵ نفر تسهیلات به ارزش ۵۱۷ میلیارد تومان دریافت کرده اند.

محمدی فرد گفت: يكي از خدمات و برنامه هاي اين نهاد، ايجاد اشتغال براي مددجويان تحت حمايت با ارائه تسهيلات است به گونه اي كه در سال گذشته و در راستاي اجراي طرح هاي اشتغال زايي با همكاري خوب همه دستگاهها و بخصوص بانكهاي عامل توانستيم به اهدافي كه مد نظر بود برسیم