اراده شورا و شهرداری بهره‌مند کردن مردم از نعمت مترو است/ شهردار کرج: با خریداری ۶۵۰۰ تن میلگرد، نیاز پروژه قطار شهری تا ایستگاه شهید سلطانی مرتفع شده است.

اراده شورا و شهرداری بهره‌مند کردن مردم از نعمت مترو است/ شهردار کرج: با خریداری ۶۵۰۰ تن میلگرد، نیاز پروژه قطار شهری تا ایستگاه شهید سلطانی مرتفع شده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از کرج امروز، مهرداد کیانی در نشست خبری بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ قطار شهری کرج که در محل استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به تفاهم با بانک شهر برای صادر شدن ۱۰۰۰ میلیارد تومان برات کارت، اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه مدیریت شهری و حمایت اعضای محترم شورا، اقداماتِ خوبی در حوزه مدیریت شهری انجام شده است.
وی با اشاره به پروژه قطار شهری کرج، بیان کرد: در پروژه مترو نیز اقدامات بسیار مثبتی انجام شده و به زودی راه‌اندازی آزمایشی آن انجام خواهد شد.
شهردار کرج گفت: متأسفانه در زمانی که می‌توانستیم پروژه قطار شهری را با قیمت بسیار پایین‌تری به سرانجام برسانیم این اتفاق رخ نداد اما با همه این‌ها تلاش می‌کنیم با کمک دولت این پروژه بزرگ را به بهره‌برداری برسانیم.
کیانی خاطرنشان کرد: از اعضای محترم شورا در ادوار گذشته، شهرداران و استانداران محترم که برای این پروژه تلاش کردند قدردانی می‌کنم.
شهردار کرج با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ماه‌های اخیر خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری رخ داده است، ۶۵۰۰ تن میلگرد خریداری کرده‌ایم که نیاز پروژه قطار شهری تاایستگاه شهید سلطانی را برطرف می‌کند. در کنار این‌ها تفاهمی هم با بانک شهر داشتیم و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برات کارت صادر شده است.
شهردار کرج در پایان گفت: راه‌اندازی مترو کرج تنها وظیفه شهرداری نیست و دولت هم وظایفی دارد که حتم داریم با تلاش استاندار محترم این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.