مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بر ضرورت استفاده از جلوه های سمعی و بصری برای اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، اهمیت به روابط عمومی و اطلاع رسانی خواهد بود.

ارتقا جایگاه پست روابط عمومی ها در دستور کار قرار گرفت/ روابط عمومی ها در جهاد تبیین نقشی تعیین کننده دارند/ نوید مشاور وزیر کشور به روابط عمومی ها/ جلوه های سمعی و بصری را برای اطلاع رسانی به خدمت بگیرید/ بهترین مدرسان کشوری در حوزه روابط عمومی را روانه استان البرز می کنیم/ مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بر ضرورت استفاده از جلوه های سمعی و بصری برای اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، اهمیت به روابط عمومی و اطلاع رسانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، افشار دارابی در نشست صمیمی با اعضای شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بعنوان محور مقاومت و با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، افزود: استاندار البرز بعنوان رییس شورای اطلاع رسانی دولت در استان نقش حامی روابط عمومی ها را دارند. وی با اشاره به دغدغه های مطرح شده، گفت: بسته راهبردی و اجرایی در ابعاد ملی برای موضوعات مطرح شده در نظر خواهیم گرفت.
دارابی افزود: مسئول و مدیر روابط عمومی که با بی مهری مدیر ارشد خود مواجه شود، چگونه می تواند پل ارتباطی با مردم و مدیریت افکار عمومی را عهده دار شود. وی گفت: جنگی ترکیبی که اخیرا توسط دشمن برای ایران اسلامی با هدف ناامیدی مردم طراحی شد، بعدها باید تحلیل و بررسی علمی شود.
مشاور وزیر افزود: امروز باید روابط عمومی ها در چندین وجه مهم وارد عمل شوند و این امر مستلزم تهیه ابزار و تجهیزات و جایگاه ویژه ای است.
وی با اشاره به نقش پلتفرم های مختلف در جنگ ترکیبی، گفت: سامانه یکپارچه سازی وزارت کشور بزودی افتتاح می شود و تمامی روابط عمومی ها صاحب دسترسی و ابزار ویژه ای برای اطلاع رسانی خواهند شد.
دارابی بر ضرورت استفاده از جلوه های سمعی و بصری برای اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، اهمیت به روابط عمومی و اطلاع رسانی خواهد بود.
وی گفت: تنزل جایگاه روابط عمومی با عنایت به حوزه اختیارات و وظایف این حوزه در هر دستگاه، اصلاً قابل قبول نیست. وی ادامه داد: با توجه به شرح وظایف و مسئولیت های خطیر روابط عمومی، ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها به ویژه در مجموعه استانداری ها در حال پیگیری است.
مشاور وزیر گفت: مدیران می بایست از فرصت حضور روابط عمومی در مجموعه حداکثر استفاده را ببرند.
وی اضافه کرد: یکی از بهترین افرادی که می تواند به مسئولان مشاوره دهد، روابط عمومی ها هستند چراکه به موضوعات بطن جامعه آگاه هستید.
وی گفت: باید فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات روابط عمومی مستقر شوند تا اشراف تخصصی بر فضای مجازی صورت گیرد.
وی گفت: این تکلیف روابط عمومی است که ضمن اطلاع رسانی درخصوص دستاوردهای مجموعه، نظر، انتقاد و پیشنهادات جامعه را هم به مدیر دستگاه منتقل کنند.
دارابی افزود: جهاد تبیین یک اصل اساسی برای روابط عمومی ها است که باید با حضور مدیران اقدامات لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه در بخش آموزش بهترین مدرسان کشوری را روانه استان البرز می کنیم، گفت: جلسه ای وبیناری برای بررسی مصوبات این جلسه و رویکردهای دولت در این خصوص خواهیم داشت.