افزایش قیمت‌ها فراگیر است و لحظه‌ای و ساعتی تغییر می‌کند، سیدعلی اصغر میرابراهیمی: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران گفت: به اتاق اصناف نامه داده‌ایم که برای ما سهمیه اقلام گوشت، مرغ، برنج وغیره تعیین کنند، چون ما در این صنف با یک قلم مواجه نیستیم بلکه با چندین قلم مواجه هستیم. به گزارش پایگاه […]

افزایش قیمت‌ها فراگیر است و لحظه‌ای و ساعتی تغییر می‌کند، سیدعلی اصغر میرابراهیمی: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران گفت: به اتاق اصناف نامه داده‌ایم که برای ما سهمیه اقلام گوشت، مرغ، برنج وغیره تعیین کنند، چون ما در این صنف با یک قلم مواجه نیستیم بلکه با چندین قلم مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز  به نقل از  اکوپرشین: مهرنوش خانمحمدزاده: وی درباره تاثیر افزایش قیمت موادغذایی بر این صنف گفت: متاسفانه افزایش قیمت‌ها فراگیر است و لحظه‌ای و ساعتی تغییر می‌کند، اصلا نمی‌توان آن را کنترل کرد.

سیدعلی اصغر میرابراهیمی در ادامه افزود: در این راستا به اتاق اصناف نامه دادیم که برای ما سهمیه اقلام گوشت، مرغ، برنج وغیره تعیین کنند.

چون ما در این صنف با یک قلم مواجه نبوده بلکه با چندین قلم مواجه هستیم.

چون واقعا همه چیز گران شده و دولت باید برای ما سهمیه‌ای قائل شود که این صنف بتواند با این قیمت‌ها به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: در این مورد چهارشنبه هفته گذشته به اتاق اصناف نامه زده‌ایم که هنوز جوابی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس گفت: چهارشنبه هفته گذشته، مرغ ساعت ۲ بعدازظهر کیلویی ۳۵ هزار تومان بوده که همان مرغ، روز پنجشنبه کیلویی ۶۸ هزار تومان شده است. اصلا نمی‌توان این تغییر یک‌باره قیمت‌ها را باور کرد.

میرابراهیمی در پایان گفت: این افزایش قیمت‌ها اگر ادامه یابد، صنف رستوران‌داران را با مشکل مواجه خواهد کرد. فعلا مقداری باید زمان بدهیم تا ببینیم این وضعیت چگونه پیش می‌رود و می‌توان ادامه فعالیت داد یا خیر؟

سیدعلی اصغر میرابراهیمی: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران
سیدعلی اصغر میرابراهیمی: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران

 

  • نویسنده : مهرنوش خانمحمدزاده
  • منبع خبر : https://ecopersian.ir/