امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل چادرملو شد؛ به‌دنبال تغییرات ایجاد شده در ترکیب هیأت مدیره چادرملو و با رأی ایشان، مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، با عضویت امیرعلی طاهرزاده در هیات مدیره چادرملو به‌عنوان نماینده حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و با رای اعضای هیات مدیره، طاهرزاده به‌عنوان مدیرعامل […]

امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل چادرملو شد؛ به‌دنبال تغییرات ایجاد شده در ترکیب هیأت مدیره چادرملو و با رأی ایشان، مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، با عضویت امیرعلی طاهرزاده در هیات مدیره چادرملو به‌عنوان نماینده حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و با رای اعضای هیات مدیره، طاهرزاده به‌عنوان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب و جانشین ناصر تقی‌زاده شد.

بنابر این اعلام، امیرعلی طاهرزاده تا پیش از این مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بود که پس از این جابجایی، خدایار کریم‌نژاد سرخی از سوی رییس هیأت عامل ایمیدرو جایگزین طاهرزاده در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران شد.

براساس این گزارش و با استناد به مصوبه مجمع عمومی عادی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ و جلسه هیأت مدیره چادرملو در تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۱، دو عضو هیأت مدیره این شرکت تغییر کرد.
بدین ترتیب محمود صلاحی از سوی گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید جایگزین ناصر تقی‌زاده و رییس هیات مدیره چادرملو شد.

همچنین امیرعلی طاهرزاده از سوی گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات جایگزین امیدرضا طالشیان و عضو هیأت مدیره شرکت شد که پس از این تغییرات، هیأت مدیره جدید، امیرعلی طاهرزاده را به‌عنوان مدیرعامل جدید چادرملو انتخاب کرد.

گفتنی است امیرعلی طاهرزاده دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی معدن گرایش استخراج است.