بررسی و پیگیری تعطیلی سالن ورزشی شهید سلطانپور شهر جدید مهستان توسط فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در طی بازدید از باشگاه ورزشی شهید سطلانپور واقع در فاز ۷ شهر جدید هشتگرد علت تعطیلی این باشگاه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز و به نقل از فاطمه […]

بررسی و پیگیری تعطیلی سالن ورزشی شهید سلطانپور شهر جدید مهستان توسط فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در طی بازدید از باشگاه ورزشی شهید سطلانپور واقع در فاز ۷ شهر جدید هشتگرد علت تعطیلی این باشگاه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز و به نقل از فاطمه صادقی گرمارودی، در این بازدید که با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر جدید مهستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ صورت گرفت، دکتر البرزی خطاب به مسئولین شهری گفت: به هیچ عنوان نباید درب این باشگاه ورزشی بسته باشد و در این زمینه هرگونه نیاز به هماهنگی و پیگیری، انجام خواهد شد تا مردم بتوانند از این مجموعه استفاده نمایند.

دکتر البرزی ضمن تشکر از زحمات مجموعه ی مدیریت شهری خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ افزود: با هماهنگی مجموعه ی مدیریت شهری شهر جدید مهستان، یک کار خوب ورزشی را انجام دهید تا در آینده ای نزدیک شاهد اجرای مسابقات فینال در این سالن ورزشی باشیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر اکثر جوان های ما داخل آپارتمان زندگی می کنند و فضایی برای بازی ندارند، این سالن ورزشی باید برای جوان ها و کودکان این منطقه فعال شود و حتی اگر توان مالی ندارند، با حداقل قیمت شهریه ها را کاهش دهید تا بتوانند از این فضا استفاده کنند.

آقای گلرخی شهردار شهر جدید مهستان افزود: این سالن از شورای دوره چهارم شروع به احداث نموده، که تا شورای دوره پنجم طول کشیده و به صورت اسکلت نیمه رها شده بود، که یکی از برنامه های ما در شورای دوره ششم و در فاصله زمانی حدود ۶ ماه افتتاح آن بود و این باشگاه یکی از کارهایی بود که بعد از ۷ الی ۸ سال به لطف دوستان شورای ششم به مرحله ی افتتاح رسید.

آقای گلسرخی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید مهستان گفت: این سالن ورزشی دارای سیستم گرمایشی و امکانات و تجهیزات مناسبی برای ورزشکاران عزیز می باشد و امیدواریم که هیچ گاه شاهد تعطیلی این باشگاه نباشیم.