مرکز نیکوکاری بانوان گرمدره با کمک شهرداری نمایشگاه بهاره مختص محصولات زنان سرپرست خانواده نیازمند برگزار کرد.

برگزاری نمایشگاه بهاره زنان سرپرست خانواده مرکز نیکوکاری بانوان گرمدره / مرکز نیکوکاری بانوان گرمدره با کمک شهرداری نمایشگاه بهاره مختص محصولات زنان سرپرست خانواده نیازمند برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از طلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه یک کرج با اشاره به تعامل و هم‌افزایی مراکز نیکوکاری با کمیته امداد گفت: به همت مرکز نیکوکاری بانوان گرمدره و شهرداری در نمایشگاه بهاره تعداد ۳۰ غرفه جهت فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانواده در اختیار این کارآفرینان قرار داده شد.
حسینی تبار بابیان اینکه در این نمایشگاه محصولات تولیدی زنان کارآفرین شامل: پوشاک، صنایع دستی، سرویس اتاق‌خواب، گلهای زینتی، مواد غذایی و … به فروش می رسد گفت: اجرای این طرح علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم زنان سرپرست خانوار می‌تواند به‌طور غیرمستقیم در بخش‌های مختلف جامعه باعث ایجاد اشتغال گردد.
وی افزود: این مرکز ماهانه با هماهنگی این نهاد به ۲۰۰ خانوار مورد حمایت و نیازمند این منطقه کمک‌های نقدی و غیر نقدی از جمله اهداء جهیزیه، درمان، سبد کالا ماهانه و … نیز ارائه می‌کند.
حسینی تبار گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.