تغییر ساعت تمام ادارات کشور از شنبه | ساعت جدید آغاز و پایان فعالیت ادارات اعلام شد، سخنگوی دولت از تغییر ساعت تمام ادارات از ۲۱ خرداد تا سوم شهریورماه خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به عنوان ساعت کار ادارات تعیین شد. به گزارش پایگاه […]

تغییر ساعت تمام ادارات کشور از شنبه | ساعت جدید آغاز و پایان فعالیت ادارات اعلام شد، سخنگوی دولت از تغییر ساعت تمام ادارات از ۲۱ خرداد تا سوم شهریورماه خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به عنوان ساعت کار ادارات تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از همشهری‌آنلاین، «علی بهادری جهرمی» در حاشیه نشست هیأت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اصلاح ساعت کار اداری در روزهای گرم گفت: بر اساس مصوبه امروز هیأت وزیران مقرر شد ساعات کار تمام ادارات از ۲۱ خرداد تا سوم شهریورماه  ساعت ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین شود.

پیش ازاین این «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو اعلام کرده بود که تغییر ساعت کاری ادارات موجب خواهد شد مصرف برق بخش اداری در ساعات اوج مصرف، به شدت کاهش پیدا کند و ما می‌توانیم این برق صرفه‌جویی شده را به بخش‌های دیگر بخصوص بخش خانگی اختصاص بدهیم.

وزیر نیرو با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر الزام ادارات مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیراداری گفته بود: دستگاه‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده‌اند و از هفته آینده، مصرفشان مورد پایش قرار خواهند گرفت و گزارش عملکرد آن‌ها به‌صورت دوره‌ای اعلام می‌شود