توجه به شخصیت‌های کارتونی ایرانی در ماروک، هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت از یکم تا هجدهم شهریورماه در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری تم، هشتمین نمایشگاه  ایران‌نوشت پس از وقفه‌ای دو ساله و به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی […]

توجه به شخصیت‌های کارتونی ایرانی در ماروک، هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت از یکم تا هجدهم شهریورماه در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری تم، هشتمین نمایشگاه  ایران‌نوشت پس از وقفه‌ای دو ساله و به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از اول تا ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش در این نمایشگاه علاوه بر حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده از سراسر کشور؛ چندین شرکت خلاق از جمله شرکت ماروک  از زیر مجموعه های خانه خلاق و نو آوری تم (تجاری‌سازی محتوا) نیز حضور دارد که در زمینه فروش کالاهای فرهنگی کاراکتر محور ایرانی فعالیت می‌کند.

به گفته مهدی یوسف وندی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری تم، ماروک با تشکیل شبکه فروش ۳۶۰ درجه کالاهای فرهنگی ایرانی سعی دارد تا علاوه بر توجه به مخاطبان رده سنی کودک و نوجوان در بحث تهیۀ کالاهای فرهنگی اصیل ایرانی در حوزۀ نوشت افزار، کتاب، اسباب بازی و لوازم جانبی از تولیدکنندگان و توزیع مناسب آن‌ها؛ شبکه مناسب و گسترده‌ای را در محصولات با محتوای سالم ایجاد کند.

یادآور می‌شود در مجموعه ماروک توجه به انیمیشن‌های مل مل ، پسر دلفینی، ایلیا و سایر انیمیشن‌هایی که به شخصیت‌های ایرانی می‌پردازد در جهت تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی توجه ویژه‌ای شده است.

مخاطبان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از یکم تا هجدهم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، ضلع جنوبی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.