حذف ایران از مسیر جام جهانی فوتبال | دلیل اصلی اتفاق خبرساز مشخص شد، قرار بر این بود که کاسیاس و کاکا دو اسطوره فوتبال جهان از جام قهرمانی جام‌جهانی در کشورهای حاضر در این رقابت‌ها رونمایی کنند. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از همشهری‌آنلاین، در شرایطی که قرار بود جام قهرمانی […]

حذف ایران از مسیر جام جهانی فوتبال | دلیل اصلی اتفاق خبرساز مشخص شد، قرار بر این بود که کاسیاس و کاکا دو اسطوره فوتبال جهان از جام قهرمانی جام‌جهانی در کشورهای حاضر در این رقابت‌ها رونمایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از همشهری‌آنلاین، در شرایطی که قرار بود جام قهرمانی در ۳۲ کشور حاضر در جام‌جهانی قطر رونمایی شود، این اتفاق در ایران نخواهد افتاد و این جام از مسیر ایران عبور نخواهد کرد.

طبق اعلام فیفا، کاسیاس و کاکا دو اسطوره فوتبال جهان قرار است از جام قهرمانی جام‌جهانی در کشورهای حاضر در این رقابت‌ها رونمایی کنند و گفته می‌شد این جام اواخر شهریور توسط این دو ستاره در جزیره کیش نیز رونمایی شود.

اکنون اما گفته می‌شود با توجه به برخی موانع از جمله اسپانسر این رویداد، این اتفاق در ایران نخواهد افتاد و جام قهرمانی به ایران آورده نخواهد شد.

ایران در جام جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، امریکا و ولز همگروه است.