حذف سردار آزمون از تیم‌ملی تکذیب شد

  پرینت
حذف سردار آزمون از تیم‌ملی تکذیب شد
شناسه خبر : 3411 | تاریخ انتشار : 22 آبان 1401 - 22:18 | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

حذف سردار آزمون از تیم‌ملی تکذیب شد / شایعه حذف سردار آزمون از لیست تیم ملی با پرواز این بازیکن از آلمان به دوحه تکذیب شد. سردار آزمون که شایعه شده بود از تیم ملی خط خورده است، تا ساعاتی دیگر وارد دوحه می شود. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از آخرین […]

حذف سردار آزمون از تیم‌ملی تکذیب شد / شایعه حذف سردار آزمون از لیست تیم ملی با پرواز این بازیکن از آلمان به دوحه تکذیب شد. سردار آزمون که شایعه شده بود از تیم ملی خط خورده است، تا ساعاتی دیگر وارد دوحه می شود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از آخرین خبر، بعد از تعویق کنفرانس خبری کارلوس کی روش شایعه شد دلیل لغو مصاحبه سرمربی تیم ملی دخالت در لیست او و حذف نام سردار آزمون به دلیل موضع گیری های اخیرش بوده است. همچنین شایعه شد کارلوس کی روش بابت دخالتی که در لیست او شده دلخور است و به همین دلیل کنفرانس خبری را لغو کرده اما ظهر امروز یکی از مسولان رده بالای فدراسیون فوتبال در گفتگو با رسانه طرفداری تاکید کرد دلیل لغو کنفرانس کی روش تردید او روی نفرات نهایی لیست تیم ملی و تعویق انتخاب ۲۶ نفر به دلیل بی خبری از شرایط قطعی یک مصدوم بوده است.
اما هر چه از عصر گذشت، شایعه حذف نام سردار آزمون پررنگ تر شد و کار به جایی رسید که شایعه شد کی روش سر همین موضوع قهر کرده است اما دقایقی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با رسانه طرفداری، با تکذیب شایعه حذف نام سردار آزمون از لیست تیم ملی به طرفداری گفت:
سردار آزمون آماده است طبق برنامه از قبل طراحی شده و بلیتی که برایش تهیه شده بود از آلمان به سمت دوحه پرواز کند و تا ساعاتی دیگر به دوحه می رسد. نام او در لیست ۲۶ نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار دارد و او قطعا یکی از نفرات حاضر در لیست تیم ملی خواهد بود.
این منبع آگاه همچنین درباره شایعه خط خوردن سردار آزمون گفت:
هیچ بحثی پیرامون خط خوردن او وجود نداشت و تردید کارلوس کی روش برای تعویق در ارائه لیست نهایی به دلیل بازیکن دیگری است که سرمربی تیم ملی باید از وضعیت سلامتی او مطمئن شود. کی روش با جدیت در حال بررسی شرایط بازیکنان حاضر در بازی ایران و نیکاراگوئه و همچنین سرگرم بررسی شرایط بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی است و امشب یا حداکثر فردا لیست به صورت رسمی اعلام می شود.

برچسب ها
اخبار مشابه
جزییاتی از افزایش کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
نشست خبری و رونمایی از پوستر سومین همایش تجلیل از نخبگان، کارگران، ورزشکاران، پیشکسوتان و کارآفرینان نمونه و برتر استان آذربایجان شرقی برگزار شد
برای مردمی کردن اقتصاد چه باید کرد؟
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.