حرکت از وضع موجود به سمت نقطه ی مطلوب، دکتر محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران عنوان  کرد: تلاش جهت تحقق شعارهای دولت آیت .. رئیسی، خصوصا موضوع عدالت محوری و فساد ستیزی است. داشتن روحیه انقلابی و جهادی همراه با دانش علمی و فنی را مهمترین ویژگی مدیران در دولت عدالت و […]

حرکت از وضع موجود به سمت نقطه ی مطلوب، دکتر محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران عنوان  کرد: تلاش جهت تحقق شعارهای دولت آیت .. رئیسی، خصوصا موضوع عدالت محوری و فساد ستیزی است. داشتن روحیه انقلابی و جهادی همراه با دانش علمی و فنی را مهمترین ویژگی مدیران در دولت عدالت و کرامت میدانم و معتقدم بدون داشتن روحیه جهادی نمیتوان کارها را به نتیجه رساند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست افزود: حل مشکلات مردم در حوزه های اقتصادی و افزایش رفاه عمومی، برنامه ریزی به منظور کاهش سن ازدواج جوانان، ایجاد مشاغل پایدار، تامین مسکن مناسب و در یک جمله افزایش امیدواری مردم، از جمله برنامه های کاری اینجانب به عنوان  نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ را تشکیل می دهد.

دکتر البرزی، عنصر وحدت و لزوم وحدت در منطقه را یکی از مهمترین عامل پیشرفت منطقه دانست و اضافه کرد: یکی از مشکلات شهرستان ساوجبلاغ در حوزه بهداشت و درمان است که با دعوت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان توافق شد، زمینی توسط شهرداری در اختیار قرار داده شود و حوزه معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی کشور عملیات ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ را در شهر هشتگرد و در کمترین زمان ممکن اجرا کند.

در این راستا در شهر جدید مهستان با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر نیز مرکز جامع سلامت به درمانگاه شبانه روزی ارتقا داده شد و با تاسیس و راه اندازی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در این شهر مشکل بهداشت و درمان مرتفع خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ در پاسخ به ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: به تمامی دستگاه های اجرایی اعلام کردم که نگذارید در جایی دیواری غیرمجاز بنا شود.

در زمینه شلوغی صف نانوایی های شهرستان نیز با تزریق ۴۵ تن آرد یارانه ای که در بین نانوایی ها توزیع شد تصمیم گرفتیم در جاهایی که صف ها شلوغ هستند ساعت پخت اضافه شود و با تدابیری که اتخاذ شد توانستیم این مشکل را حل کنیم و اگر نانوایی تخلف کرد همان مرجعی که جواز را صادر کرده موظف است تا جواز را ابطال کند.

البرزی از همایش بزرگ مدیران و سرمایه گذاران حوزه صنعت در تاریخ ۶ تیر ماه خبر داد، که این همایش دستاورد خبرهای خوشی در زمینه صنعت و اشتغالزایی می باشد.