صنعت بیمه در تمامی حوزه ها به ویژه تنظیم گری بازار، نظارت بر عملکرد و پوشش ریسک های متنوع، نیروی انسانی محور است.

صنعت بیمه در تمامی حوزه ها به ویژه تنظیم گری بازار، نظارت بر عملکرد و پوشش ریسک های متنوع، نیروی انسانی محور است.

به گزارش ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در آیین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع که با حضور دکترشریف زاده معاون امور بانکی ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی برگزار می شد ضمن اعلام این مطلب افزود: جذب، آموزش و حفظ نیروهای کارآمد و متخصص در صنعت بیمه از اولویت های نهادناظر به شمار می آید.

رئیس کل بیمه مرکزی از ایجاد انگیزه و تامین معیشت کارکنان به عنوان دو ماموریت درون سازمانی معاونت توسعه و منابع انسانی یاد کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه به عنوان یک مجموعه پویا و کارآمد به تقویت ساختارها و اصلاح روش ها نیاز مبرمی دارد.

مهندس بهزادپور با قدردانی از تلاش های حمید رضا مهدوی _ معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از مجتبی حیدری خواست تا زمینه های گسترده تری را برای همکاری با نهادهای سرمایه گذاری و حوزه های اقتصادی، فراهم آورد.

رئیس شورای عالی بیمه با تشریح مسئولیت های قانونی نهادناظر به اهمیت معاونت توسعه و منابع انسانی تاکید کرد و گفت: بازیابی جایگاه رفیع صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور از مهمترین اولویت های نهادناظر به حساب می آید.

گفتنی است در این آیین، معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و تنی چند از مقامات ارشد اقتصادی و بیمه ای کشور نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند و حکم دکتر مجتبی حیدری به وی اعطا شد.