رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت رفع مشکلات زیرمحله در محله محوری، گفت: با توجه به چشم‌انداز شورای ششم در سال جاری مبنی بر آسفالت معابر خاکی، سعی پارلمان شهری بر این است که در پایان سال۱۴۰۲ کلانشهر کرج، معابر و کوچه خاکی نداشته باشد.

خداحافظی کرج با معابر خاکی تا پایان سال ۱۴۰۲/ شهروندان در تعریف پروژه‌های محله‌ای، مدیریت شهری را یاری کنند. رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت رفع مشکلات زیرمحله در محله محوری، گفت: با توجه به چشم‌انداز شورای ششم در سال جاری مبنی بر آسفالت معابر خاکی، سعی پارلمان شهری بر این است که در پایان سال۱۴۰۲ کلانشهر کرج، معابر و کوچه خاکی نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، در رابطه با پروژه‌های محله‌ای با هدف محله محوری و همچنین رفع مشکلات زیر محله اظهار داشت: با توجه به چشم‌انداز شورای ششم در سال ۱۴۰۱ مبنی بر آسفالت معابر خاکی و اقدامات مطلوبی که در این زمینه صورت پذیرفته است، تمام سعی و تلاش پارلمان شهری بر این است که در پایان سال آینده، شهر کلانشهر کرج معابر و کوچه خاکی نداشته باشد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق یادآور شد: عملیات آسفالت در معابری که طبق قانون بیش از ۷۰درصد ساخت و ساز و یا در واقع سکنه داشته باشد، نیز انجام می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اهداف مدیریت شهری در زمینه محله محوری یاد کرد و با اشاره به اینکه شهروندان به عنوان ساکنان شهر، نیازهای خدماتی و عمرانی را می‌شناسند، گفت: مدیریت شهری کرج برای رفع نیازهای عمرانی در محلات، نیازمند مشارکت و اعلام نظر شهروندان است.
رحیمی در خصوص تعریف پروژه‌های محله‌ای در بودجه سال۱۴۰۲ با مشارکت شهروندان گفت: شهروندان می‌توانند از طریق پرتال شهرداری کرج به آدرس https://b۲n.ir/Omrani. mahale و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۳۷۱۳۷ و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره ۰۹۳۵۲۶۴۲۹۱۵ موضوعات و پروژه‌های مورد نیاز محله خود را بیان کنند.