دهه فجر ۱۴۰۲ قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی می رسد/ نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با برنامه ریزی دقیق و براساس تعهدات پیمانکار قطار شهری مربوطه تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور […]

دهه فجر ۱۴۰۲ قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی می رسد/ نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با برنامه ریزی دقیق و براساس تعهدات پیمانکار قطار شهری مربوطه تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاحی فاز یک خط دو قطار شهری کرج که روز دوشنبه با حضور وزیر کشور در ایستگاه ۴۵ متری گلشهر برگزار شد، ضمن تبریک به شهروندان کلانشهر کرج و گرامیداشت اعیاد شعبانیه، افزود: امید باقی خطوط قطار شهری کرج تا پایان دولت محترم سیزدهم تکمیل شود و در اختیار مردم شریف کرج قرار گیرد.

وی ادامه داد: راه اندازی قطار شهری کرج مرهون تلاش ها و پیگیری های تمامی مدیران ادوار گذشته تاکنون است که قدردان همت والای این عزیزان هستیم. عبداللهی گفت: خداقوت ویژه ای به شورای انقلابی ششم می گوییم که این مطالبه مردمی را به سرانجام رسانند.

عبداللهی افزود: کرج بعنوان چهارمین کلانشهر پس از ۲۰ سال به امکان مهم قطارشهری در راستای توسعه حمل و نقل عمومی که نشانگر عزم توسعه یافتگی در کشور است، رسید. استاندار البرز گفت: کرج ۶ خط مترو دارد که در حال حاضر بخشی از خط دو مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز ۶.۵ کیلومتر شامل دو ایستگاه برای استفاده مردم آماده شد. با برنامه ریزی دقیق و براساس تعهدات پیمانکار مربوطه تا دهه فجر ۱۴۰۲ به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم که این امکان را تا داخل شهر فردیس ادامه دهیم تا شهر پرجمعیت فردیس نیز از گره های ترافیکی درون شهری رها شود که بخش بالایی از تحقق این امر در گرو تعامل شهرداری های مربوطه است. استان البرز از سال ۸۹ بعنوان استان مصوب شده و با توجه به اینکه اعتبارات زیرساخت های لازم در زمان استان شدن آن تامین نشده، افق مشخصی برای جبران کمبودها ترسیم کرده ایم.

استاندار البرز گفت: به مردم ثابت می کنیم که اگر زیرساخت ها و کمبودها تاکنون انباشته شده و حل نشده، اراده ای نبوده و از این پس با برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته، شاهد تحولات محسوسی در ارتقا زیرساخت های استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات بزرگی که در استان البرز رقم خورده و در دستور کار قرار دارد، افزود: به لطف نیروهای خدوم و ولایت مدار ملی و استانی این اهتمام را داریم که رضایتمندی مردم را کسب کنیم.