راه‌اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن در آینده‌ای نزدیک، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان: ۶۷۲ واحد مسکونی در قالب ۱۴ پروژه گاز دار می شوند. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، دوازدهمین کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان به ریاست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون […]

راه‌اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن در آینده‌ای نزدیک، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان: ۶۷۲ واحد مسکونی در قالب ۱۴ پروژه گاز دار می شوند.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، دوازدهمین کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان به ریاست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور معاون فرماندار، اعضای هیئت مدیره شرکت عمران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید مهستان و مدیران دستگاههای خدمات رسان و اعضای کارگروه ستاد توسعه پایدار، برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست ضمن اعلام خبر احداث ۳۴ هزار واحد طرح مسکن ملی در این شهرستان، تاکید کرد با همکاری شهرداری، سازمان نظام مهندسی و شرکت عمران، پروانه ساخت واحد‌های این طرح در کمترین زمان ممکن صادر گردد.
دکتر البرزی با اشاره به تعهد ساخت ۳۴ هزار واحد نهضت ملی در شهر جدید مهستان اظهار داشت: اگر مدیران مرتبط با پروژه طرح ملی مسکن در شهرستان اراده نمایند، این واحدها در کمتر از ۱۸ ماه به اتمام خواهد رسید.
دکتر البرزی از مجموعه شرکت عمران خواست تا واحدهای مساکن مهر بالای ۸۰ درصد را تا بهمن ماه سال جاری تکمیل و در مراسم افتتاحیه پروژه های دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان نمایند.
وی افزود: اجرای ۳۴ هزار واحد مسکن در شهر جدید مهستان گردش پولی خوبی را در بخشهای مختلف بهمراه خواهد داشت که می تواند رونق بخش اقتصاد این شهر باشد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست، نوید راه‌اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن را در آینده‌ای نزدیک در شهرستان ساوجبلاغ داد.
وی افزود: در این قرارگاه مصمم هستیم تا تعاونی مسکن ادارات را بمنظور خانه دار نمودن تمامی کارکنان دولت فعال نماییم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین از مجموعه شرکت عمران خواست تا آمار زمینهایی را که به بخشهای خصوصی برای اجرای طرح‌‌های عمرانی و خدمات عمومی واگذار شده احصا و با صدور مهلت یک ماهه به مالکین، اراضی را تعیین تکلیف نمایند.
در این جلسه مقرر گردید شرکت عمران آمار مساکن مهر نیمه تمام و میزان پیشرفت آنها را احصا نموده و در هر نشست کارگروه، آماری در خصوص اجرای طرح نهضت مسکن ملی و مراحل دریافت پایانکار پروژه‌ها را اعلام نمایند.