رای نهایی پرونده جنجالی مارک ویلموتس صادر شد | سنگین ترین حکم تاریخ فوتبال ایران،رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: رای نهایی پرونده ویلموتس صادر شده است. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از همشهری آنلاین صفی الله فغانپور در خصوص رای پرونده ویلموتس گفت: در کمیته انضباطی فیفا محکوم به پرداخت […]

رای نهایی پرونده جنجالی مارک ویلموتس صادر شد | سنگین ترین حکم تاریخ فوتبال ایران،رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: رای نهایی پرونده ویلموتس صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از همشهری آنلاین صفی الله فغانپور در خصوص رای پرونده ویلموتس گفت: در کمیته انضباطی فیفا محکوم به پرداخت ۶ میلیون یورو شدیم اما این رای در دادگاه عالی ورزش شکسته شد.

او در ادامه یادآور شد: اصل شکایت مبلغی بالاتر از ۶ میلیون یورو بود که به علاوه پنج درصد و تأخیر در مجموع می‌شد ۱۲ میلیون یورو. الان دادگاه عالی ورزش پرونده را نقض و تبدیل به کمتر از ۳ میلیون یورو ( رقمی نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان) کرده است.

رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال این اتفاق را موفقیت بزرگی برای فدراسیون دانست و در اظهاراتی عجیب‌تر گفت: الان باید مبلغی را پرداخت کنیم که خیلی قابل توجه نیست!

فغانپور که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، در پایان درباره اینکه آیا این رأی ویلموتس قطعی و رسمی است؟ تاکید کرد: بله رأی صادر شد. احتمالاً همین هفته اعلام می‌شود و «گراندز» رأی می‌آید. این حرفی که زدم قطعی است. باید موفقیتی که در دادگاه عالی ورزش کسب کردیم را تبریک بگویم!

ویلموتس بعد از کی روش سرمربی ایران شد او در مدت کمتر از ۶ ماه سرمربی ایران بود و قبل از کسب دو باخت مقابل بحرین و عراق مبلغ ۲ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال دریافت کرد.

به این ترتیب ویلموتس در مدت زمان کوتاهش در تیم ملی حداقل ۵ میلیون یورو از ایران به دست آورده است و فدراسیون فوتبال باید به زودی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به این مربی بلژیکی پرداخت کند