رونمایی از جامع‌ترین درگاه خرید آنلاین صنعت برق؛ وبسایت جامع تخصصی فروش آنلاین کالاهای صنایع برق و روشنایی کار خود را در کشور آغاز کرد.

رونمایی از جامع‌ترین درگاه خرید آنلاین صنعت برق؛ وبسایت جامع تخصصی فروش آنلاین کالاهای صنایع برق و روشنایی کار خود را در کشور آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، صنعت برق و روشنایی در گذر از بازار سنتی و قدیمی خود که فعالان آن همچنان به شکل سنتی و فیزیکی معاملات خود را انجام می‌دهند با رونمایی از درگاه جامع خرید/ فروش آنلاین توسط مجموعه هدایت‌گستر، اقدام به عرضه بیشتر نیازمندی‌های این صنعت و صنف در بستر آنلاین کرده است.

متقاضیان این محصولات می‌توانند با مراجعه به وبسایت https://hedayatgostar.com و انتخاب کالای مورد نیاز خود، قیمت‌ها را به لحظه ببینند و سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه‌بر این، ویژگی‌ها و مشخصات فنی و حتی ابعاد، وزن و اندازه تک تک محصولات به‌طور کامل روی وبسایت بارگذاری شده تا مشتری بهتر و راحت‌تر بتواند اطلاعات کامل‌تری از محصولات مدنظر خود را داشته باشد.

نوسانات قیمت کالاها در بازار که بخشی از آن متأثر از قیمت ارز است، همواره فعالان این صنعت و صنف را با دغدغه خرید روبه‌روکرده به نحوی که فعالان در این حوزه همواره نگران هستند نتوانند پس از فروش کالایی، در خرید بعدی همان کالا را با قیمت مناسب بخرند و درنهایت ضرر کنند.

ازجمله مزایای منحصر به فرد وبسایت فروش آنلاین هدایت‌گستر این است که قیمت‌ها آنلاین و لحظه به لحظه در دسترس فعالان این بخش قرار دارد و مشتریان و مغازه‌داران می‌توانند در لحظه از تغییرات قیمتی آگاه شوند و آن را مشاهده کنند. یا در لحظه جنسی را که می‌فروشند، همان جنس را بخرند و جایگزین کنند و دچار ضرر و زیان نشوند.

مدیرعامل هدایت‌گستر درباره تنوع قیمتی کالاها روی وبسایت می‌گوید: «هر فرد زمانی که وارد وبسایت می‌شود فقط می‌تواند قیمت‌های مصرف‌کننده را ببیند و قابلیت دستیابی به دیگر سطوح قیمتی را ندارد.

در حال حاضر ۶ سطح دسترسی برای خرید کالا شامل عمده‌فروش، مغازه‌دار سطح یک، مغازه‌دار سطح ۲، نصاب یا برقکار، سازمان یا ارگان و مصرف‌کننده که متناسب با هر سطح، قیمت و حاشیه سود آن تعریف شده، در نظر گرفته شده است».

هادی اکرمی اضافه می‌کند: «فردی که ادعا می‌کند مغازه‌دار، سازمان ، نصاب و … است باید بتواند ادعای خود را اثبات کند. بنابراین پس از ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در وبسایت، رجیستر شده و در صورت تایید به او دسترسی لازم به سطح قیمتی متناسب با آن گروه داده می‌شود».

بنابر این گزارش، بررسی وبسایت فروش آنلاین هدایت‌گستر نشان می‌دهد هم‌اکنون انواع و اقسام کالاها شامل انواع لامپ LED و کم‌مصرف، انواع پنل و براکت، سیم و کابل، انواع هواکش دمنده، پروژکتور، انواع چراغ، انواع آنتن، رابط، محافط، کلیدهای مینیاتوری و صنعتی، لوازم متفرقه و قطعات و برای مشاهده و بررسی کیفی و قیمت و درنهایت خرید در دسترس همگان قرار دارد.

بر این اساس هر کاربر برای استفاده از خدمات فروش آنلاین هدایت‌گستر می‌تواند پس از باز کردن وبسایت در قسمت ورود/ ثبت‌نام، حساب کاربری بسازد. در ادامه پس از ثبت‌نام اولیه کاربر، کارشناسان هدایت‌گستر با او تماس می‌گیرند و متناسب با درخواستش، سطح دسترسی را تعیین می‌کنند. مصرف‌کنندگان عادی نیز می‌‌توانند با مراجعه به وبسایت کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به‌گفته مدیرعامل هدایت‌گستر، فعالان صنعت برق و روشنایی و حتی مصرف‌کنندگان عادی می‌توانند در صورت تمایل علاوه‌بر خرید از این درگاه آنلاین از خدمات مشاوره، خدمات پس از فروش و دریافت نمایندگی آن استفاده کنند. همچنین می‌توانند از مقالات جامع، تخصصی و حرفه‌ای متناسب با هر محصول استفاده کنند.

گفتنی است وبسایت تخصصی فروش آنلاین کالاهای صنایع برق و روشنایی قابلیت دستیابی روی همه دستگاه‌ها را دارد و به‌زودی نیز با ارائه اپلیکیشن این درگاه که روی همه سیستم‌های عامل امکان فعالیت دارد، زمان دسترسی فعالان این صنف و صنعت به کالای مورد نیازشان سریعتر خواهد بود.

اکرمی بر این باور است که باتوجه تخصصی شدن چرخه فعالیت صنایع و رسته‌های صنفی و شغلی، آینده از آن صنایع و افرادی است که تمرکز و تخصص بیشتری روی حوزه کاری خود دارند و راه‌اندازی چنین وبسایتی، دروازه‌ای به تخصص و تنوع و تسهیل در دسترسی همگان به نیازمندی‌های صنایع برق و روشنایی است.