رونمایی از طرح تفصیلی شهر جدید مهستان / همزمان با افتتاحیه پروژه های این شهر و با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان البرز از طرح تفصیلی شهر جدید مهستان رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز؛ وزیر […]

رونمایی از طرح تفصیلی شهر جدید مهستان / همزمان با افتتاحیه پروژه های این شهر و با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان البرز از طرح تفصیلی شهر جدید مهستان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز؛ وزیر راه و شهرسازی، روز پنجشنبه مورخ ۱۸ اسفند در سفرخود به استان البرز و شهر جدید مهستان پروژه های شرکت عمران شهر جدید مِهستان مشتمل بر؛ ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر، کلانتری شهر جدید مِهستان، ورزشگاه شهید عجمیان، بوستان مینو و مرکز کارآفرینی شهید اسماعیل احمدی شهر جدید مهستان را افتتاح کرد. در این سفر همچنین از طرح تفصیلی شهر جدید مِهستان رونمایی شد و به امضای مقام عالی وزارت و نماینده ی وی در استان؛ رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، رسید.

در مراسم رونمایی و امضای این طرح، دکتر خالقی در حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز به ارائه گزارش مختصر درخصوص مراحل پیگیری و تصویب این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از شورای عالی شهرسازی و معماری پرداخت.

مهرداد بذرپاش در تایید زحمات اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکت عمران شهرجدید مهستان، عزم جدی دولت در ساخت شهرهای جدید و رفع مسائل و کمبود های این شهرهای نوظهور را مورد تاکید قرار داد و افزود: مصر هستیم با تمام قوا رفع نیاز مردم شریف ایران اسلامی به مسکن مناسب را مجدانه پیگیری و محقق کنیم و در این راه از مردم عزیزمان سپاسگزاریم که تا تکمیل امکانات روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید، بردباری می کنند.