زمان دوری مهاجم ملی‌پوش ایران از میادین مشخص شد | صیادمنش به جام‌جهانی می‌رسد؟ چند روز پیش مهاجم ملی‌پوش ایران در آستانه جام جهانی با اتفاق تلخی مواجه شد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از همشهری‌آنلاین، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه هال‌سیتی، ۲ هفته پیش در بازی با […]

زمان دوری مهاجم ملی‌پوش ایران از میادین مشخص شد | صیادمنش به جام‌جهانی می‌رسد؟ چند روز پیش مهاجم ملی‌پوش ایران در آستانه جام جهانی با اتفاق تلخی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از همشهری‌آنلاین، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه هال‌سیتی، ۲ هفته پیش در بازی با بارنلی با مصدومیت شدیدی از ناحیه همسترینگ مواجه شد. بعد از این بازی چند رسانه انگلیسی خبر دادند که صیادمنش برای مدت ۶ هفته از میادین دور خواهد بود، اما به‌نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی مهاجم ملی‌پوش ایرانی جدی است. البته در آن مقطع سرمربی هال‌سیتی به این موضوع اشاره کرد که نمی‌توان اظهارنظر روشنی در مورد این مصدومیت داشت و باید زمان بگذرد تا همه‌چیز مشخص شود، حالا با گذشت چند روز مشخص شده که مصدومیت این بازیکن جدی‌تر از آن چیزی بوده که خیلی‌ها تصور می‌کردند و صیادمنش با این وضعیت جام‌جهانی قطر را از دست خواهد داد.

سایت «hulldailymail» انگلیس خبر بدی در مورد وضعیت این مهاجم ایرانی داد و نوشت: «پارگی همسترینگ صیادمنش مثبت نیست و این مهاجم نیاز به عمل جراحی پیدا کرده است. قرار است مهاجم ایرانی در همین هفته در لندن زیر تیغ جراحی برود و برای بازگشت به میدان حداقل ۳ ماه از میادین دور خواهد بود.» برخی رسانه‌های انگلیس هم نوشتند این امکان وجود داشت که صیادمنش با چند ماه استراحت جراحی نکند ولی ریسک این کار بالا بود و امکان داشت که او دوباره از این ناحیه مصدوم شود.

در چند روز گذشته دکتر شهاب پزشک تیم ملی هم با صیادمنش در تماس بود تا پیگیر وضعیت این بازیکن باشد. با پزشک تیم ملی در مورد وضعیت صیادمنش صحبت کردیم و او به خبرنگار همشهری ورزشی گفت: «متأسفانه مصدومیت ‌اللهیار گرید ۳ است و این نوع مصدومیت نیاز به ۱۲ هفته زمان دارد تا بازیکن به شرایط بازی برسد. با این شرایط خیلی سخت است که صیادمنش به جام جهانی برسد و این مصدومیت اتفاق تلخی است.»

صیادمنش در استقلال خودش را به‌عنوان یکی از استعدادهای فوتبال ایران معرفی کرد و در سال‌های اخیر بازی در تیم‌هایی چون فنرباغچه، استانبول اسپور، زوریا و هال‌سیتی را تجربه کرد. او بعد از رفتن به فوتبال انگلیس این اواخر شرایط خوبی در هال‌سیتی پیدا کرد و امیدوار بود که با قرارگرفتن در لیست نهایی تیم ملی برای جام‌جهانی، اتفاقات خوبی را برای خودش رقم بزند. حالا این بازیکن ۲۱ ساله باید با جام‌جهانی خداحافظی کرده و برای رسیدن به یکی از رویاهای مهم فوتبالش، ۴ سال دیگر صبر کند.