شیر کم‌چرب بی‌چربی شد، در هفته‌های اخیر برخی کاربران پایگاه خبری تحلیلی صنعت‌صنف در تماس با این پایگاه نسبت به پایین آمدن کیفیت شیرهای کم‌چرب برخی برندهای لبنی اعتراض کردند. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از صنعت‌صنف، برخی شهروندان با بیان این مطلب که مصرف‌کننده شیر کم‌چرب هستند در توضیح کاهش کیفیت شیرهای کم‌چرب برخی […]

شیر کم‌چرب بی‌چربی شد، در هفته‌های اخیر برخی کاربران پایگاه خبری تحلیلی صنعت‌صنف در تماس با این پایگاه نسبت به پایین آمدن کیفیت شیرهای کم‌چرب برخی برندهای لبنی اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از صنعت‌صنف، برخی شهروندان با بیان این مطلب که مصرف‌کننده شیر کم‌چرب هستند در توضیح کاهش کیفیت شیرهای کم‌چرب برخی کارخانجات لبنی اظهار داشتند: پس از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و افزایش قیمت شیر از ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، کیفیت این نوع شیرها به وضوح کاهش پیدا کرده است به‌طوریکه هنگام مصرف، مزه آب می‌دهد.

بنابر این گزارش چند تن از کاربران به‌طور مشخص با اشاره به برندهای لبنی «دامداران، کاله و پگاه»، گفتند: ما قبل از گرانی شیر هم از نوع کم‌چرب همین برندها خرید و مصرف می‌کردیم اما پس از گران شدن آن، نه یکبار که حتی در چند نوبت که بطری شیر کم‌چرب این برندها را خریده و مصرف کردیم، کیفیت آن به شدت کاهش پیدا کرده و قابل مصرف نیست.

شهروندان در ادامه توضیحات خود بیان داشتند که اکنون نزدیک به ۲۰ روز است که دیگر شیر کم‌چرب خرید نمی‌کنند و یا ناچار شده‌اند به‌رغم میل باطنی خویش، برند مصرفی خود را تغییر دهند و یا فعلا مصرف نکنند چراکه به‌دلیل مزاجی امکان مصرف شیر پرچرب را هم ندارند.

گفتنی است از تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی که در همه حال تلاش می‌کنند براساس استاندارهای ملی، تولید کنند و با حفظ کیفیت محصول، علاوه‌بر تامین رضایت مصرف‌کنندگان و حفظ مشتریان وفادار خود، مردم را نیز در این شرایط نامطلوب اقتصادی که سبد مصرفی آنها روز به روز از کالاهای لبنی خالی می‌شود، حمایت کنند، انتظار می‌رود که نظارت بیشتری بر تولیدات خویش داشته باشند.

این پایگاه آمادگی آن را دارد تا توضیحات شرکت‌های لبنی را که شهروندان نسبت به کیفیت پایین شیر کم‌چرب آنها اعتراض کرده‌اند، به اطلاع مخاطبان و مردم برساند.