فرصت خدمت به مردم را از دست نمی‌دهیم/ تخصص، تجربه و تعهد مبنای انتخاب مدیران شهری است. شهردار کرج گفت: عمر مسئولیت ها کوتاه است و باید از آنچه در اختیار داریم برای توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان استفاده کنیم. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از کرج امروز، مهرداد کیانی در […]

فرصت خدمت به مردم را از دست نمی‌دهیم/ تخصص، تجربه و تعهد مبنای انتخاب مدیران شهری است. شهردار کرج گفت: عمر مسئولیت ها کوتاه است و باید از آنچه در اختیار داریم برای توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از کرج امروز، مهرداد کیانی در برنامه رادیویی” در جستجوی فردا” که با حضور رییس  و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در کمتر از یک ماهی که افتخار مسئولیت مدیریت شهری کرج و خدمتگزاری به مردم را به عهده گرفته‌ام، شاهد همدلی و مشارکت ویژه‌ای از سوی اعضای شورای شهر و همکارانم در بدنه شهرداری بوده‌ام، اظهار کرد: امیدوارم فضای ایجاد شده در نحوه خدمت رسانی به مردم تسری پیدا کند.
وی ادامه داد: امروز علاوه بر ۱۳عضو شورای شهر کرج، همه مدیران ارشد استان در کنار بنده قرار دارند و همه با هم تلاش می‌کنیم که شرایط بهتری برای توسعه و آبادانی ایران کوچک فراهم کنیم.

دوری از حواشی کلید تحقق اهداف پیش بینی شده است

کیانی با بیان اینکه برای اینکه اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده محقق شود باید از حواشی دوری کنیم، توضیح داد: خوشبختانه امروز فضای مجموعه مدیریت شهری چالشی نیست و شرایط کار کردن فراهم است.
شهردار کرج با تاکید بر اینکه در چالش‌هایی که رنگ و بوی سیاسی دارد مردم متضرر می‌شوند، افزود: با خدمت خالصانه و صادقانه است که مردم از مجموعه مدیریت شهری رضایت پیدا می‌کنند.
این مسئول ابراز کرد: ما مردم را از خود می‌دانیم و ابایی از این ندارم که بگویم ممکن است افرادی باشند که تلاش دارند در فرایند انتصاب مدیران شهری دخالت کنند و می خواهند مدیریت شهری را به سمتی هدایت کنند که خروجی قابل دفاعی نداشته باشد.
شهردار کرج توضیح داد: خوشبختانه نگاه ولی فقیه به مجموعه مدیریت شهری مثبت است و استاندار البرز هم با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات شهری است و با حضور در جلسات مختلف سعی دارد گره‌ای از مشکلات موجود باز کند که این نماد بارز همدلی و حمایت است.

عمر کوتاه خدمت رسانی را از دست نمی‌دهیم

وی تاکید: هر چند مرور خاطرات تلخ گذشته تجربه ساز است ولی سازنده نیست و از همه کسانی که تاثیری در حوزه مدیریت شهری دارند، تقاضا می کنم با هم افزایی، فرصت کوتاه خدمت به مردم را از دست ندهند.
کیانی گفت: امیدوارم روزی برسد که مردم با بهره مندی از خدمات امروز ما احساس رضایت کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید از فرصت امروز برای ارائه بهترین خدمات استفاده کنیم، ابراز کرد: عمر مسئولیت ها کوتاه است و باید از آنچه در اختیار داریم برای توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان بهره بگیریم.
شهردار کرج در ادامه با تاکید بر اینکه خود را موظف به عمل بر مبنای نظام شایسته گزینی می‌دانم، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر در مجموعه مدیریت شهری مشغول به کار هستند و قطعا شایسته ترین افراد از این خانواده بزرگ به عنوان مدیران شهری در بخش‌های مختلف انتخاب می‌شوند.
پیگیر ایجاد نظام شایسته گزینی در مدیریت شهری هستیم

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد نظام شایسته گزینی در مجموعه مدیریت شهری هستیم و اقدامات اولیه آن هم با کمک شورا انجام شده است.
وی ابراز کرد: نرم افراز این نظام آماده سازی شده و امیدواریم طی دو ماه آینده به بهره برداری کامل برسد.
وی گفت: این امکان وجود دارد که شهروندان افراد متخصص و متعهد را در این سامانه معرفی کنند تا بتوانیم از توان آنها استفاده کنیم.
شهردار کرج توضیح داد: به مردم قول می‌دهیم از مدیران شایسته و با تجربه در جایگاه‌های مختلف مدیریت شهری استفاده و علاوه بر این، مدیران جوان و تازه نفسی هم برای سال‌های آینده تربیت کنیم.