قهرمانی تیم والفجر در مسابقات فوتبال چهاردانگه، تیم والفجر در مسابقات فوتبال چهاردانگه به مقام قهرمانی دست یافت.

قهرمانی تیم والفجر در مسابقات فوتبال چهاردانگه، تیم والفجر در مسابقات فوتبال چهاردانگه به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش ندای البرز: تیم والفجر موفق شد تا در مسابقات فوتبال شهرستان چهاردانگه به مقام قهرمانی دست یابد. براین اساس و با کسب این مقام تیم مورد نظر توانست تا به مسابقات توابع بزرگسالان راه یابد.

این موفقیت در حالی کسب شده که تیم فوتبال والفجر هیچ اسپانسری نداشته و توانسته بدون برخورداری از حمایت مالی در این دوره از رقابت ها به مقام قهرمانی دست یابد.

گفتنی است، تیم والفجر چهاردانگه حدود دوسال قبل تشکیل شده و نکته جالب در آن، این بوده که تیم مذکور ترکیبی پدران و فرزندان آنها است. این موفقیت نشان می دهد امکان موفقیت در شرایط مختلف وجود دارد و انگیزه در بازیکنان می تواند نقش قابل توجهی داشته باشد.

در این تیم که به مدیریت هادی کوهی عضو شورای چهاردانگه وسرپرستی ولی ایرانشاهی شکل گرفته است

حسین  مقدمی به عنوان سرمربی و بازیکن حضور دارد، همچنین حمید فتحعلی نیز به در قالب مربی و بازیکن فعالیت داشته، ضمن اینکه حسین کریمی در پست کاپیتان و هافبک دفاعی، ابوذرقاسمی، دروازبان، پرهام پناهی، صابر بابایی و رضارجبی به عنوان دفاع آخر بازی می کنند.

علاوه براین اسامی سایر بازیکنان نیز به شرح ذیل است.

سعیدشیری؛ دفاع راست، رضاشکروی؛ دفاع چپ، حمیداخایر؛هافبک دفاعی، مهدی رمضانپور؛هافبک وسط، مسعودعلیزاده؛ هافبک راست، مسعودکندوری؛ هافبک چپ، رابنیادی؛خط حمله، علی فیضی؛خط حمله، عباس عبدلی؛ دفاع چپ ذخیره، بهروزقاسمی؛ دفاع راست ذخیره، ابوالفضل رمضانپور؛ هافبک چپ ذخیره، امیرمحمدمقدمی؛ هافبک دفاعی ذخیره؛ یوسف سلیمی؛هافبک راست ذخیره؛ سجاداقبالی؛خط حمله ذخیره، امیدندایی؛هافبک دفاعی ذخیره، میثم عبادی؛ هافبک وسط ذخیره و رضاقاسمی؛ دفاع راست ذخیره.