متراژ، مساحت و ابزار کار از شروط صدور پروانه‌های صنفی حذف شد

  پرینت
متراژ، مساحت و ابزار کار از شروط صدور پروانه‌های صنفی حذف شد
شناسه خبر : 3418 | تاریخ انتشار : 23 آبان 1401 - 12:21 | 204 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

متراژ، مساحت و ابزار کار از شروط صدور پروانه‌های صنفی حذف شد. درگاه ملی مجوزهای کشور با اشاره به حذف شروط متراژ، مساحت واحد صنفی و ابزار کار، از شروط صدور پروانه‌های صنفی اعلام کرد هرگونه مطالبه این شروط برای صدور مجوز تخلف است. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از آخرین خبر، […]

متراژ، مساحت و ابزار کار از شروط صدور پروانه‌های صنفی حذف شد. درگاه ملی مجوزهای کشور با اشاره به حذف شروط متراژ، مساحت واحد صنفی و ابزار کار، از شروط صدور پروانه‌های صنفی اعلام کرد هرگونه مطالبه این شروط برای صدور مجوز تخلف است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از آخرین خبر، درگاه ملی مجوزهای کشور طی اطلاعیه‌ای خطاب به کسبه و علاقمندان به کسب وکارهای صنفی اعلام کرد: با تصویب شصت و هفتمین جلسه هیات مقررات‌زدایی، شروط متراژ، مساحت واحد صنفی و ابزار کار، از شروط صدور پروانه‌های صنفی حذف شده‌است و هیچ کس حق ندارد برای صدور پروانه کسب، چنین شروطی از متقاضی مطالبه کند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: روسای محترم اتحادیه صنفی عنایت داشته باشند، مطالبه شرطی از متقاضیان پروانه صنفی، بیش از آنچه در درگاه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) قید شده، به حکم ماده هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، جرم است و با دستگاه قضایی بابت پیگرد مرتکبین این جرم، هماهنگی لازم به‌عمل‌آمده است.
بر این اساس متقاضیان پروانه‌های صنفی در صورت مواجهه با مطالبه شرطی مازاد بر آنچه در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir) ثبت‌شده، می‌توانند به‌ صورت کاملا غیرحضوری و از تلفن همراه خود در صفحه مربوط به آن مجوز در درگاه ملی مجوزها شکایت خود را ارسال کنند تا پیگیری شود.

برچسب ها
اخبار مشابه
قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده افزایش یافت
حساب بانکی کدام افراد مسدود می‌شود؟
اولویت‌های جامعه کارگری در سال ۱۴۰۳
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.