اولین نشست صمیمی مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاهای اجرایی شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ، مطهر نژاد معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی فرمانداری، تک زارع مدیر روابط عمومی فرمانداری و تعدادی از فعالان رسانه ای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مدیران روابط عمومی بار اصلی جهاد تبیین در ادارات و دستگاههای خود را بر دوش دارند/ اولین نشست صمیمی مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاهای اجرایی شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ، مطهر نژاد معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی فرمانداری، تک زارع و دکتر نصراللهی روابط عمومی فرمانداری و تعدادی از فعالان رسانه ای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: در جهان امروزی، روابط عمومی بعنوان یک علم،تخصص و یک دانش شناخته می شود و مدیران روابط عمومی بار اصلی جهاد تبیین در ادارات و دستگاههای خود را بر دوش دارند که بایستی از این علم همراه باتجربه خود در تحقق سیاست‌های نظام استفاده کنند.

دکتر البرزی از تشکیل قرارگاه رسانه ای وفضای مجازی خبر داد و خواستار تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در شهرستان شد.

وی افزود: : با شکل گیری این شورا بعنوان اتاق فکر، می توان از تجربیات، دانش فنی و همفکری اعضای آن در جهت مدیریت صحیح افکار عمومی و انعکاس اخبار درست به خوبی استفاده کرد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان از همراهی خبرنگاران با مسئولین شهرستانی و انعکاس اخبار تقدیر کرد و آنان را پیام رسانان انقلاب دانست و گفت: روابط عمومی ها برای انعکاس اخبار عملکرد و خدمات دولت و نظام در شهرستان، باید ارتباط کاملی با خبرنگاران ایجاد کنند.