همزمان با اولین روز هفته ی دولت و افتتاح ۴۹ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ، نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در شهرستان ساوجبلاغ ۴۹ پروژه با ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال برای ۴۹۸ نفر افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ندای البرز، دکتر عبداللهی استاندار البرز در حاشیه اولین سفر کاروان دولت […]

همزمان با اولین روز هفته ی دولت و افتتاح ۴۹ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ، نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در شهرستان ساوجبلاغ ۴۹ پروژه با ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال برای ۴۹۸ نفر افتتاح می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ندای البرز، دکتر عبداللهی استاندار البرز در حاشیه اولین سفر کاروان دولت مردمی ایران قوی در هفته دولت به شهرستان ساوجبلاغ گفت: توسعه و ارتقا زیرساخت های البرز در تمام ایام سال با اهتمام و وحدت مسئولان دنبال می شود.

وی پس از گلباران گلزار شهدای ینگه امام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: همزمان با هفته دولت امسال ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳۰۰ میلیارد تومان در استان البرز به بهره برداری می رسد و بهره برداری از این پروژه ها برای ۲۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی با اشاره به سفر رییس جمهور محترم به استان، افزود: در این سفر پر برکت نیز اعتبارات ارزشمندی برای ارتقا زیرساخت های استان در حوزه های مختلف تخصیص یافته است.
استاندار البرز گفت: برنامه ریزی های بسیاری برای تقویت سرانه های استان صورت گرفته که با اتحاد و انسجام مسئولان برای تحقق آنها به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم.
وی افزود: افتتاح پروژه ها و اقدام در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای استان منوط به زمان خاصی نیست بلکه همواره در این رابطه تلاش مضاعفی خواهیم داشت.

  • نویسنده : فاطمه صادقی گرمارودی