نمایشگاه صنعت دارویی مسکو «فارمتک» از یکم تا چهارم آذرماه ۱۴۰۱ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می­ شود. این نمایشگاه ازمعتبرترین و بزرگ­ ترین نمایشگاه ­های صنعت دارو در جهان است.
نمایشگاه صنعت دارویی مسکو «فارمتک» از یکم تا چهارم آذرماه ۱۴۰۱ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می­ شود. این نمایشگاه ازمعتبرترین و بزرگ­ ترین نمایشگاه ­های صنعت دارو در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز این نمایشگاه بزرگ­ترین نمایشگاه تجهیزات، مواد اولیه و فناوری‌های تولید دارو در روسیه و کشورهای مشترک­ المنافع است که هر ساله در مسکو و در مساحتی به وسعت ۱۹۶۷۵ متر مربع برگزار می‌گردد. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته ­بندی دارویی ایران نیز مانند ادوار و سال ­های گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Pharmtech-Ingredients.png است

مریم خلیلی مدیرروابط بین الملل سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته ­بندی دارویی ایران در این ­باره گفت: نمایشگاه صنعت دارویی مسکو «فارمتک» ازمعتبرترین وبزرگترین نمایشگاه ­های صنعت دارو در جهان است. این گردهمایی بین ­المللی بزرگ­ترین تولیدکنندگان، خریداران، فروشندگان و همچنین داروسازان را از سرتا سر جهان گرد یکدیگر جمع می­ کند و آخرین نوآوری­ ها و سبک ­های  شکل­ دهنده این بخش را ارائه می ­دهد. سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته­ بندی دارویی ایران مانند سال ­های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد تا به معرفی بهتر تولیدات شرکت­ های دارویی ایران در بازارهای جهانی کمک کند.

مدیر روابط بین ­الملل سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی ایران در ادامه افزود: این سندیکا پاویونی به مساحت ۵۰ متر مربع در این نمایشگاه  دارد که این فضا در اختیار برخی از شرکت­ های بزرگ عضو سندیکا قرار داده شده است.

فرصت همکاری گسترده برای زنجیره دارو

نمایشگاه داروسازی مسکو در حوزه مواد موثره دارویی، مواد شیمیایی و محصولات بسته ­بندی جایگاه تجاری ایده­ آلی را برای جمع­ بندی پیشرفت­ های صورت گرفته در طول سال گذشته و بحث بر سر چشم اندازهای آینده صنعت داروسازی، تجهیزات داروسازی و شرکت ­های دارویی فراهم می­ آورد. هر ساله نمایندگانی از تمام بخش­ های صنعت داروسازی شامل: مواد موثره، مواد شیمیایی، محصولات بسته­ بندی، تجهیزات داروسازی، شرکت­ های دارویی و… همچنین وزارت بهداشت کشورهای مختلف از نمایشگاه داروسازی مسکو حضور می­ یابند و از آن بازدید می ­کنند. این نمایشگاه فرصت­های همکاری گسترده­ای را برای کل زنجیره دارو فراهم می­کند.

معرفی بهتر شرکت های تولیدی دارویی ایران با نشریه تخصصی «اکسپورت مارکتینگ»

مریم خلیلی در پایان اظهار داشت: برای معرفی بهتر شرکت ­های تولیدی دارویی ایران که امکان حضور مستقیم در این رویداد را ندارند، نشریه تخصصی اکسپورت مارکتینگ «Export Marketing» در تیراژ بالا و با چاپ نفیس به منظور توزیع رایگان در محل برگزاری غرفه سندیکا و بین شرکت­ های حاضر در نمایشگاه صنعت دارویی مسکو «فارمتک» به زبان انگلیسی تهیه شده است. این نشریه که به معرفی مدیران و شرکت­ های بزرگ داروسازی ایرانی اختصاص دارد، در تمامی رویدادهای معتبر جهانی توسط موسسه آلند چاپ و توزیع می­ گردد.

علاقمندان جهت اطلاع از شرایط معرفی شرکت و محصولات دارویی خود در کتاب اکسپورت مارکتینگ «Export Marketing» و یا حضور و بازدید از نمایشگاه «فارمتک» مسکو، می­ توانند با دبیرخانه روابط­ عمومی سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته ­بندی دارویی ایران و با شماره تلفن­ های: ۸۸۸۹۷۱۳۰ ۰۲۱ و ۸۸۹۱۵۹۴۲ ۰۲۱ و ۸۸۹۱۵۹۳۳ ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : مجید بیگناه