شهردار کرج گفت: دوره خدمت این دوره مدیریت شهری باید در ذهن مردم به عنوان یک دوره خاص، ثبت و ماندگار شود.

پاکدستی، خلاقیت و پاسخگویی باید سرلوحه عملکردمان باشد/ شهردار کرج گفت: دوره خدمت این دوره مدیریت شهری باید در ذهن مردم به عنوان یک دوره خاص، ثبت و ماندگار شود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور معاونین، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌ها برگزار شد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیتِ وفات حضرت زینب (س) اظهار داشت: نظارت‌های مستمر به صورت محسوس و نامحسوس یکی از وظایفِ ذاتی مدیران مجموعه مدیریت شهری است که انتظار می‌رود به این موضوع به درستی توجه شود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه کارِ شهرداری زمان نمی‌شناسد، گفت: باید به صورت ۲۴ ساعته برای رفع نیاز شهروندان تلاش کنیم که این مهم نیازمندِ نظارت می‌دانی و تلاشِ مدبرانه مدیران است.

شهردار با اشاره به تعریف انقلابی‌گری در حوزه مدیریت شهری، عنوان کرد: انقلابی‌گری یعنی در دسترس مردم بودن و در دسترس مردم بودن یعنی کار مجدانه و خستگی ناپذیر برای حل مشکلات که این‌ها از ویژگی‌های مدیرانِ در تراز انقلاب است.

این مسئول خاطرنشان کرد: وقتی مدیران در دسترس مردم باشند، صدای مردم را بشنوند و برای کاهش مشکلات آنان تلاش کنند رضایت مردم حاصل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان بهره‌برداری از پروژه قطار شهری کرج گفت: امروز مترو کرج بعد از دو دهه انتظار به بهره‌برداری نزدیک شده است. هرچند که می‌پذیریم با استانداردهای روز جهان فاصله داریم اما راه‌اندازی آزمایشی‌ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر، خریداری اتوبوس و همینطور ون شروع خوبی است برای ایجاد تحول در بخش حمل و نقل عمومی.

شهردار کرج گفت: هنوز در نقطه‌ایده‌آل نیستیم اما شرایط در همه بخش‌ها رو به پیشرفت است. در حوزه خدمات شهری مثل رفت روب و موضوعات دیگر شاهد حرکت هستیم اما کافی نیست و باید هر چه زودتر به نقطه مطلوب، دست پیدا کنیم.

کیانی با اشاره به دیدگاه‌های مختلف مردم در شرایط متفاوت خاطرنشان کرد: ما به عنوان نوکر و خدمت‌گزار مردم در مجموعه مدیریت شهری باید به همه شهروندان با هر سلیقه‌ای، توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم شهروندان باید در همه امور مربوط به مدیریت شهری شاهد تحول و تغییر باشند که این مهم وظیفه مدیران مجموعه مدیریت شهری را سخت‌تر از گذشته می‌کند.

شهردار کرج تأکید کرد: از مدیران انتظار دارم زمان بگذارند، به صورت محسوس و نامحسوس سرکشی کنند، مشکلات را احصا کنند و برای حل آن برنامه‌ریزی داشته باشند. همچنین مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌ها از همه ظرفیت‌ها برای بهتر شدن روندها و حرکت در مسیر توسعه استفاده کنند.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بارش‌های اخیر، عنوان کرد: شاهد بودیم که تهران با آن همه امکانات در بارش‌های اخیر با چالش‌های زیادی روبرو شد اما کرج با مدیریت همکارانم با کمترین دغدغه از این چالش‌ها عبور کرد که به همه همکارانم خداقوت می‌گویم.

کیانی در پایان بر ضرورت توجه به‌شان و جایگاه روابط عمومی‌ها از سوی مدیران تأکید کرد.