پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۰ میلیون تومان شد، با اعلام خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ که یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو است بازار واکنش خود را به این موضوع نشان داد و این خودرو شاهد افزایش قیمت شده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۰ میلیون تومان شد، با اعلام خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ که یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو است بازار واکنش خود را به این موضوع نشان داد و این خودرو شاهد افزایش قیمت شده است.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از تسنیم: با روند افزایشی نرخ دلار بازار شاهد افزایش قیمت انواع خودروهای داخلی است به نحوی که قیمت ۲۰۷ اتوماتیک به۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.
نکته قابل توجه اینجاست با اعلام خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ که یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو بود بازار واکنش خود را به این موضوع نشان داد و این خودرو نیز شاهد افزایش قیمت است.
برهمین اساس قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۴۸۳ میلیون تومان رسیده است.


قیمت سایر خودروها نیز نسبت به روز گذشته شاهد افزایش یک تا سه میلیون تومانی است. این افزایش قیمت ها در حالی اتفاق افتاده است که رکود همچنان بر بازار حاکم بوده و کمتر معامله ای صورت می گیرد.

این درحالیست که با نزدیک شدن به شب عید باید بازار خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشته باشد.

 

پژو ۲۰۶؛ پرتقاضاترین محصول ایران‌خودرو دیگر تولید نمی‌شود

تولید 206 متوقف شد
تولید ۲۰۶ متوقف شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد که به زودی و با هدف به روزرسانی محصولات، تولید پژو ۲۰۶ که طی دو دهه اخیر محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و در حقیقت پرتقاضاترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو بود، متوقف خواهد شد و دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال آینده به تولید انبوه می‌رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

طبق اعلام این گروه خودروسازی، پس از توقف تولید دو محصول سمند و پژو ۴۰۵ SLX در سال جاری، هم‌اکنون در راستای سیاست گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.

ایران‌خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده است:

” با توجه به راهبرد ایران‌خودرو در طرح تحول کیفیت محصولات که از بهمن ماه سال گذشته تدوین شده و در حال اجراست و همچنین در راستای عمل به فرامین هشت ماده‌ای رئیس جمهوری، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آن‌ها با خودروهای به‌روز و جدید در دستور کار این گروه صنعتی قرار دارد تا میزان رضایت‌مندی مشتریان افزایش پیدا کند.

بر همین اساس، پس از آنکه در سال جاری دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج شد، این بار محصول پژو ۲۰۶ در آستانه توقف تولید قرار دارد. این محصول که در زمره محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو قرار دارد، در اسفند ماه امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال آینده به تولید انبوه می‌رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت محصولات، در سال جاری در بخش سواری از دو محصول جدید رونمایی کرده که طبق برنامه در سال آینده به مرحله تولید انبوه خواهند رسید و همچنین محصولات فعلی را توسعه و بهبود بخشیده است. “

طبق پیگیری ایسنا در مورد توقف تولید پژو ۲۰۶ برای مجموعه خانواده ۲۰۶‌ها یا تنها ۲۰۶ تیپ ۲ (ضمن اینکه سال ۱۳۹۹ آخرین دوره تولید پژو ۲۰۶‌های تیپ ۵ بود)؛ مجموع خانواده پژو ۲۰۶‌ها (شامل ۲۰۶ تیپ ۲ و ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما) از سبد محصولات تولیدی این گروه صنعتی خارج خواهند شد.

شایان ذکر است که اخیراً رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، گلایه مردم از کیفیت خودروها را برحق دانست و تاکید کرد: هر خودرویی که توانایی پاس کردن استانداردهای  ۸۵ گانه را نداشته باشد، دیگر تولید نمی‌شود؛ همانطور که تولید پنج خودرو را که از قضا پرتیراژ هم بودند، متوقف کردیم.