۴۹ طرح عمرانی و خدماتی در ساوجبلاغ بهره برداری شد، فرماندار ساوجبلاغ از افتتاح ۴۹ طرح عمرانی،خدماتی، رفاهی و آموزشی در شهرها و روستاهای این شهرستان در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ایرنا محمدرضا البرزی در آیین افتتاح طرح های این شهرستان که […]

۴۹ طرح عمرانی و خدماتی در ساوجبلاغ بهره برداری شد، فرماندار ساوجبلاغ از افتتاح ۴۹ طرح عمرانی،خدماتی، رفاهی و آموزشی در شهرها و روستاهای این شهرستان در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ایرنا محمدرضا البرزی در آیین افتتاح طرح های این شهرستان که با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران دولتی برگزار گردید ، اظهارداشت: ۱۲ طرح در بخش خصوصی با اعتبار  ۵۷۸ میلیارد تومان و ۳۷ طرح با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی امروز افتتاح شد.

وی  افزود: در مجموع برای ۴۹ طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ ۸۳۰ میلیارد تومان هزینه شده که برای ۴۹۸ نفر ایجاد اشتغال خواهند نمود و جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: بهره برداری از یک واحد صنعتی تولید انواع موتور فشار قوی صنعتی و ضد انفجار و موتور گیرلس آسانسور، توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۲ متر مربع از جمله طرح هایی است که در این شهرستان بهره برداری رسید.

البرزی گفت: مجتمع مذهبی، ورزشی، تجاری و آموزشی شامل تجاری ۳۰۰ مترمربع، مذهبی ۳۲۰ متر مربع، آموزشی ۲۹۰ متر مربع، ورزشی ۲۴۹ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان توسط مجری طرح شرکت عمران شهر جدید مهستان در فاز ۷ نیز کلنگ زنی شد.

به مناسبت هفته دولت ۲۳۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در هفته دولت در این استان بهره برداری می رسد که از این تعداد ۱۷۴ پروژه در بخش دولتی با اعتباری حدود سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.