شفاف سازی اطلاعات و عملکرد در نهاد ناظر صنعت بیمه یک اصل اساسی است و باید در این مسیر از تمامی ظرفیت های ارتباطی استفاده شود.
به گزارش ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور با تبریک روز ارتباطات و هفته روابط عمومی، اظهار داشت: نهاد ناظر صنعت بیمه در راستای ارتقای سطح تعاملی و دستیابی به هدفگذاری های راهبردی از ارتباط حداکثری با رسانه ها و نقد اصولی آنان استقبال می کند.
رئیس کل بیمه مرکزی، توسعه فرهنگی را از راهبردهای جدی سیاستگذاران و متولیان صنعت بیمه عنوان کرد و گفت: در تمامی قوانین و اسناد بالادستی نسبت به تعمیم فرهنگ بیمه و ساده سازی مفاهیم پیچیده آن تاکید شده است.
وی شبکه سازی در حوزه ارتباطات را از مهمترین ماموریت های روابط عمومی دانست و تصریح کرد: قابلیت ها و ظرفیت های تمامی ارکان و شرکت های صنعت بیمه باید در خدمت همگانی سازی محصولات و خدمات بیمه ای قرار گیرد.
مهندس بهزاد پور با بیان این مطلب که عملکرد روابط عمومی در چارچوب تدوین روش های کارآمد تعریف می شود، خاطرنشان کرد: نظام اداری و سازمانی با بهینه سازی روش ها و ارتقای سطح کمی و کیفی سرمایه های انسانی، متحول خواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه در پایان با اشاره به آخرین تحولات کشور در عرصه های گوناگون بین المللی نسبت به ضرورت تقویت بخش بین الملل، رهنمودهایی را ارائه داد.
گفتنی است در این نشست دو ساعته همکاران حوزه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل نیز به طرح نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
Friday, 22 November , 2024