کتاب ” کاربست تفکر انتقادی در رسانه‌های نوین” با ترجمه دکتر محمدرضا رسولی و دکتر پویا نعمت‌اللهی در شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی می‌شود. به گزارش ندای البرز، تفکر انتقادی به نوعی تفکر عقلانی اطلاق می‌شود که فرد به موجب آن مباحث را به دقت تجزیه و تحلیل کرده، شواهد و مدارک معتبر را جستجو کرده و بر اساس […]

کتاب ” کاربست تفکر انتقادی در رسانه‌های نوین” با ترجمه دکتر محمدرضا رسولی و دکتر پویا نعمت‌اللهی در شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی می‌شود.

به گزارش ندای البرز، تفکر انتقادی به نوعی تفکر عقلانی اطلاق می‌شود که فرد به موجب آن مباحث را به دقت تجزیه و تحلیل کرده، شواهد و مدارک معتبر را جستجو کرده و بر اساس آنها به نتیجه نهایی درست و معقول می‌رسد.

نویسنده این کتاب لوییس وان یک فیلسوف اسکولار است. وی کتاب‌های متعددی در حوزه‌های گوناگون فلسفه تحلیلی نوشته است. بیشتر کتاب‌های او از جمله کتاب حاضر از سوی انتشارات آکسفورد منتشر شده که نشان از اعتبار آکادمیک آثار اوست.

کتاب بیش از آنکه به طور مستقیم مسئله‌ی ارتباطات را در جهان مدرن رسانه‌ای‌شده مورد توجه قرار دهد، به بازتاب اثر رسانه در متن جامعه علاقه‌مند است. این کتاب می‌تواند برای دانشگاهیان پژوهشگران و فعالین حوزه علوم ارتباطات، جامعه‌شناسی، فلسفه و علاقمندان مطالعات رسانه‌های نوین مفید باشد.کتاب کاربست تفکر انتقادی در رسانه‌های نوین از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر و همزمان با شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی می‌شود.

شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه در روز ۲۸ بهمن سال ۱۴۰۲ در هتل المپیک ایران برگزار می شود.

  • نویسنده : مجید بیگناه ملومه