گلرخی شهردار مهستان گفت: این طرح در راستای حمایت از حقوق شهروندان، کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات تا جمع‌آوری کامل به همت معاونت خدمات شهر شهرداری ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح رفع سد معبر با حکم قضائی و دستور دادستان / گلرخی شهردار مهستان این طرح در راستای حمایت از حقوق شهروندان، کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات تا جمع‌آوری کامل به همت معاونت خدمات شهر شهرداری ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مهستان امروز در حاشیه اجرای طرح برخورد با سد معبر با توجه به افزایش مشکلات ناشی از سد معبر و ایجاد ترافیک و تصادفات، گزارش‌ها و شکایات متعدد شهروندی از مزاحمت‌ وانت‌بارهای میوه‌فروشی در حاشیه بلوار شهدای فشند با استناد به حکم قضائی و دستور دادستان، ساماندهی و برخورد با این متخلفان در دستور کار قرار گرفت.

گلرخی شهردار مهستان این طرح در راستای حمایت از حقوق شهروندان، کاهش ترافیک و جلوگیری از تصادفات تا جمع‌آوری کامل به همت معاونت خدمات شهر شهرداری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما در ابتدا اجرای این طرح به تذکر و هشدار به دستفروشان بسنده نمودیم و امید داشتیم که با توجه به خطرات ایجاد سد معبر برای سلامتی و آسایش شهروندان با همکاری بیشتری مواجه شویم، لذا با بی توجهی دستفروشان به هشدارهای صورت گرفته، از امروزاقدام به اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی، مبنی بر جمع آوری عوامل سد معبر با حکم دادستانی و دستور قضائی نمودیم.

گلرخی در پایان گفت: شهرداری به استناد تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، استفاده غیرمجاز از فضای معابر میدان‌ها، پارک‌ها و… را ممنوع کرده است و اجرای این طرح به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.