مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: امروز و با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان یک قلم داروی جدید در محل پاویون وزارت کشور در ششمین دوره نمایشگاه اکسپو ایران رونمایی شد.

رونمايي از یک داروی جدید در محل ششمین نمایشگاه اکسپو ایران / مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: امروز و با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان یک قلم داروی جدید در محل پاویون وزارت کشور در ششمین دوره نمایشگاه اکسپو ایران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز دکتر انصاری گفت: این دارو با عنوان علمی بوپرونورفین ای آر توسط شرکت واریان فارمد در شهرک صنعتی اشتهارد تولید شده است.

وی اضافه کرد: بوپرنورفین مسکن قوی اپیوئیدی است که برای درمان اختلال مصرف مواد افیونی و دردهای حاد و مزمن به کار می‌رود از آن به صورت قرص زیرزبانی، تزریق، به عنوان پچ پوستی یا به عنوان درون کاشت استفاده می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: امسال استان البرز در قالب معرفی دو زنجیره ارزش راهبردی پوشاک و دارو در ششمین دوره نمایشگاه اکسپو ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شرکت نموده است.