این نشست صمیمی با حضور دکتر فرمانی رئیس، دکتر کریمی پور نایب رئیس دکتر نیک‌ مرام و مهندس دژکام اعضای شورا و دکتر علی سلگی شهردار مشکین دشت و جمعی از اصحاب رسانه و فعالین حوزه خبر در سطح استان البرز صبح روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

اولین نشست خبری مجموعه مدیریت شهری شهر مشکین دشت در سال ۱۴۰۳ در سالن جلسات شهرداری برگزار شد / این نشست صمیمی با حضور دکتر فرمانی رئیس، دکتر کریمی پور نایب رئیس دکتر نیک‌ مرام و مهندس دژکام اعضای شورا و دکتر علی سلگی شهردار مشکین دشت و جمعی از اصحاب رسانه و فعالین حوزه خبر در سطح استان البرز صبح روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی، دکتر فرامرز فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه خاطرنشان کرد؛ رسانه‌ ها چهارمین رکن دموکراسی هستند که باید گویای واقعیت جامعه باشند، مجموعه مدیریت شهری مشکین دشت در تعامل سازنده با اصحاب رسانه است و باید این تعامل دو سویه باشد تا با انتشار اخبار دقیق و موثق، انتقادات و پیشنهادات زمینه ایجاد رضایت‌مندی در بین شهروندان را محقق کنند.

دکتر کریمی پور نایب شورای اسلامی مشکین دشت و دبیر شورای استان البرز گزارشی از عملکرد و جلسات این شورا ارائه کرد و یادآور شد؛ شورای استان البرز در راستای تحقق اهداف با جدیت پیگیر مطالبات کلان استانی است.

در ادامه دکتر نیک‌مرام رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس و عضو شورای اسلامی مشکین دشت در این نشست صمیمی از جلسات و بازدیدهای متعدد با مسئولان ارشد شهرستان ملارد، شهرستان فردیس و شهر مشکین دشت به جهت رفع موانع تعریض بلوار آیت الله رفسنجانی (جاده خوشنام) ارائه کرد و از پیگیری های مهندس کاشفی فرماندار شهرستان فردیس در خصوص مطالبات شهرستان خبر داد.

محمود دژکام دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشکین دشت در ادامه این نشست از هماهنگی ها با اداره آبفا جهت تامین آب شرب در فصل تابستان خبر داد و اضافه کرد؛ حق آبه شهر مشکین دشت از آبهای سطحی و سدهای کرج با اتصال خط ۲۰۰ به رینگ تامین آب شهر مشکین دشت محقق شده است و به زودی شاهد رفع کامل مشکلات قطعی های فصلی خواهیم بود.

دکتر علی سلگی شهردار مشکین دشت ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی شوراهای شهر و روستا، گزارشی از عملکرد فعالیت های عمرانی‌، فرهنگی و اجتماعی و خدماتی شهرداری ارائه کرد و در ادامه پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران بود.