این نمایشگاه با ارایه ی بیش از ۵۰ اثر از پیشکسوتان و اساتید خوشنویسی کشور در روز جمعه هفتم اردیبهشت در گالری هنری خانه ی فرهنگ و هنر گویا در حضور چهره های نام آشنا و مطرح خوشنویسی، هنر و فرهنگ کشور از جمله استادان #یدالله_کابلی_خوانساری ، #صداقت_جباری #محمد_حیدری ، #اسرافیل_شیرچی #احمد_مسجد_جامعی #رسول_مرادی ، #سیده_صغری_حسینی و ... گشایش یافت و به مدت دو هفته برپا خواهد بود.

نمایشگاه جلوه ی بهار با آثاری از پیشکسوتان و اساتید خوشنویسی کشور در گالری گویا گشایش یافت /  این نمایشگاه با ارایه ی بیش از ۵۰ اثر از پیشکسوتان و اساتید خوشنویسی کشور در روز جمعه هفتم اردیبهشت در گالری هنری خانه ی فرهنگ و هنر گویا در حضور چهره های نام آشنا و مطرح خوشنویسی، هنر و فرهنگ کشور از جمله استادان #یدالله_کابلی_خوانساری ، #صداقت_جباری #محمد_حیدری ، #اسرافیل_شیرچی #احمد_مسجد_جامعی #رسول_مرادی ، #سیده_صغری_حسینی و … گشایش یافت و به مدت دو هفته برپا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، استاد #سپهر_نصراللهی رییس شعبه ی مِهستان #انجمن_خوشنویسان_ایران و مدرس و مولف هنر نیز در کنار نام های بزرگی همچون #غلامحسین_امیرخانی ، #عباس_اخوین ، #یدالله_کابلی_خوانساری #محمد_سلحشور ، #صداقت_جباری #امیراحمد_فلسفی ، #علی_شیرازی و … با ارایه ی اثر خوشنویسی نستعلیق در این نمایشگاه حضور دارد.