آینده روشن برای مدیریت شهری هشتگرد:

آغاز پروژه‌های شهرداری الکترونیک و حذف کاغذ از چرخه اداری در هشتگرد

  پرینت
آغاز پروژه‌های شهرداری الکترونیک و حذف کاغذ از چرخه اداری در هشتگرد
شناسه خبر : 20388 | تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
آغاز پروژه‌های شهرداری الکترونیک و حذف کاغذ از چرخه اداری در هشتگرد /  در پی پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، علیرضا کیان شهردار هشتگرد اعلام کرداین شهرداری به سمت دیجیتالی شدن و ایجاد سامانه‌های الکترونیک حرکت کرده است.

آغاز پروژه‌های شهرداری الکترونیک و حذف کاغذ از چرخه اداری در هشتگرد /  در پی پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات، علیرضا کیان شهردار هشتگرد اعلام کرداین شهرداری به سمت دیجیتالی شدن و ایجاد سامانه‌های الکترونیک حرکت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابیط عمومی، شهردار هشتگرد در تشریح این طرح گفت :این اقدام به منظور تسهیل خدمات به شهروندان، افزایش شفافیت، کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از فرآیندهای اداری انجام شده است.

وی در ادامه افزوداین پروژه شامل چندین هدف کلیدی است که به شرح زیر می‌باشد: ایجاد بستر الکترونیکی برای خدمات شهرداری طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های آنلاین برای ارائه خدمات مختلف به شهروندان،حذف کاغذ از فرآیندهای اداری تبدیل تمامی مستندات و مکاتبات به فرمت دیجیتال،افزایش شفافیت فراهم آوردن دسترسی آسان و سریع شهروندان به اطلاعات و خدمات شهرداری، بهبود کارایی و سرعت در ارائه خدمات کاهش زمان انتظار و تسریع در پاسخگویی به درخواست‌ها شهردار هشتگرد.

کیان در ادامه تاکید کرد: مراحل اجرای این پروژه شامل تحلیل نیازمندی‌ها، خرید و نصب سامانه‌های مورد نیاز، آموزش کارکنان، پیاده‌سازی آزمایشی سامانه‌ها و راه‌اندازی نهایی می‌باشد.

شهردار هشتگرد با افزایش رضایت مندی شهروندان در خصوص خدمات دهی گفت : نتایج حاصل از این پروژه شامل کاهش استفاده از کاغذ، افزایش رضایت‌مندی شهروندان، شفافیت بیشتر در روند انجام کارها و کاهش هزینه‌ها برای شهرداری دانست.

وی اظهار داشت با این حال، چالش‌هایی نیز وجود دارد که نیازمند توجه هستند؛ از جمله مشکلات فنی در مراحل اولیه پیاده‌سازی و ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی مداوم برای کارکنان است.

علیرضا کیان در پایان افزود: در نهایت، پروژه‌های شهرداری الکترونیک و حذف کاغذ از چرخه اداری گام‌های مؤثری در راستای بهبود کیفیت خدمات شهری و افزایش شفافیت هستند. با ادامه این روند و رفع چالش‌های موجود، می‌توان به آینده‌ای روشن‌تر برای مدیریت شهری امیدوار بود.

برچسب ها
اخبار مشابه
چرا بانک مرکزی از انحلال بانک آینده می‌ترسد؟
۴۰۰ هزار واحد فاقد تسهیلات
محمد رضایی مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی چادرملو شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.