اجرای طرح جمعه های پاک به صورت محله به محله در ماهدشت

  پرینت
اجرای طرح جمعه های پاک به صورت محله به محله در ماهدشت
شناسه خبر : 19159 | تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ماهدشت از تداوم اجرای طرح جمعه های پاک به صورت محله به محله در سطح این شهر خبر داد و گفت: این عملیات به‌صورت مستمر و با جدیت در این شهر ادامه دارد.

اجرای طرح جمعه های پاک به صورت محله به محله در ماهدشت / سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ماهدشت از تداوم اجرای طرح جمعه های پاک به صورت محله به محله در سطح این شهر خبر داد و گفت: این عملیات به‌صورت مستمر و با جدیت در این شهر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری ماهدشت، حسین اصفهانی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ماهدشت عنوان کرد: طرح جمعه های پاک به منظور پاکسازی و نظافت شهر به صورت محله به محله در سطح شهر ماهدشت به صورت مستمر و جدی ادامه دارد.

وی افزود: در این راستا به دستور شهردار ماهدشت عملیات رفت و روب و شستشوی معابر، مخازن، زیر مخزنی و ایستگاه‌های اتوبوس، جمع‌آوری سرشاخه و نخاله‌های ساختمانی رها شده در زمین‌های خالی، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، حذف زوائد بصری و شستشوی علائم ترافیکی در قالب این طرح انجام می شود.

اصفهانی بیان کرد: نظافت و پاکسازی هفتگی توسط عوامل خدمات شهری براساس برنامه‌ریزی مدون، رفت و روب خیابان‌ها توسط ۵۰ پاکبان، شستشوی معابر، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده توسط ماشین آلات سنگین، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و … به همت پاکبانان و سبزبانان به صورت محله به محله انجام می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ماهدشت هدف از اجرای این طرح را زیباسازی و آراستگی محیط شهری، رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح شهر، ارتقای کیفیت و رفع زوائد بصری، افزایش رفاه حال و رضایتمندی شهروندان و پاکسازی محلات عنوان کرد.

برچسب ها
اخبار مشابه
فروکش کردن قیمت‌ها در مهر ماه
الحاق ۲۳۳۳ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان مرداد
آئین اعزام کاروان تجهیزات آموزشی، هنرستانی، ورزشی به مدارس استان البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.