بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از جلوتر افتادن ۲۳ درصدی میزان تولید شرکت نفت ایرانول از برنامه مصوب تولیدی خردادماه امسال حکایت دارد.

ایرانول ۲۳ درصد بیشتر از برنامه مصوب در خردادماه تولید کرد، بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از جلوتر افتادن ۲۳ درصدی میزان تولید شرکت نفت ایرانول از برنامه مصوب تولیدی خردادماه امسال حکایت دارد.

به گزارش ندای البرز به نقل از شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)،  بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش شرکت نفت ایرانول، میزان تولید انواع محصولات این شرکت در خردادماه سال‌جاری با رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از ۴۳ هزار و ۳۹۰ متر مکعب به ۶۳ هزار و ۵۴۱ متر مکعب افزایش یافته است.

بر اساس رصد آخرین آمارها، در حالی میزان تولید انواع محصولات شرکت نفت ایرانول در خردادماه امسال به ۶۳ هزار و ۵۴۱ متر مکعب رسیده که این میزان نسبت به رقم مصوب بودجه‌ای (۵۱ هزار و ۷۲۴ متر مکعب) حاکی از تحقق ۱۲۳ درصدی است.

در همین حال، میزان تولید روغن صنعتی این شرکت در آخرین ماه از فصل بهار با جهش ۱۳۷ درصدی از ۲ هزار و ۳۹۳ متر مکعب به ۵ هزار و ۶۷۲ متر مکعب رسیده است. البته میزان تولید روغن صنعتی شرکت نفت ایرانول در خردادماه امسال نسبت به رقم مصوب بودجه‌ای (۴ هزار و ۵۳۸ متر مکعب) از تحقق ۱۲۵ درصدی حکایت دارد.

همچنین میزان تولید اکسترکت این شرکت در آخرین ماه از فصل بهار به ۲۲ هزار و ۲۴۶ متر مکعب رسیده، این در حالی است که این میزان در مدت مشابه در سال گذشته ۷ هزار و ۲۸۸ متر مکعب بوده است.

بر همین اساس، میزان تولید اکسترکت شرکت نفت ایرانول در خردادماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰۵ درصد رشد و نسبت به رقم مصوب بودجه‌‌ای (۱۳ هزار و ۹۱۱ متر مکعب) تحقق ۱۶۰ درصدی نشان می دهد.

بر اساس رصد آخرین آمارها، میزان تولید روغن پایه این شرکت در آخرین ماه از فصل بهار با تحقق ۱۰۶ درصدی نسبت به رقم مصوب بودجه‌ای از ۷ هزار و ۳۵۸ متر مکعب به ۷ هزار و ۸۲۲ متر مکعب رسیده است.

همچنین میزان تولید برایت استاک شرکت نفت ایرانول در خردادماه امسال به ۲ هزار و ۵۶۳ متر مکعب رسیده است که این میزان نسبت به رقم مصوب بودجه‌ای (یک‌هزار و ۳۸ متر مکعب) از تحقق ۲۴۷ درصدی حکایت دارد. البته میزان تولید برایت استاک شرکت نفت ایرانول در آخرین ماه از فصل بهار نسبت به مدت مشابه سال قبل (یک‌هزار و ۳۳۷ متر مکعب) ۹۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این، در حالی میزان تولید ضدیخ شرکت نفت ایرانول در خردادماه امسال به ۴۴۵ متر مکعب رسیده که این میزان نسبت به رقم مصوب بودجه‌ای (۴۴ متر مکعب) حاکی از تحقق حدود ۱۰۱۱ درصدی است.

گفتنی است، مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کرده‌اند.

ر این راستا، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) برای تحقق جهش تولید در شرکت‌های تابعه علاوه بر این که بخشنامه‌هایی را ابلاغ کرده است، در جلسات ماهانه نیز به صورت گام به گام تحقق این مطالبه به حق مقام معظم رهبری را پی‌گیری می‌کند.