همایش سالروز تاسیس شرکت گلدیران (روز گلدیران) دوشنبه ۲۰ خردادماه در کارخانه صنعتی کاسپین قزوین برگزار و از سه محصول جدید این شرکت رونمایی شد.

همایش سالروز تاسیس شرکت گلدیران (روز گلدیران) دوشنبه ۲۰ خردادماه در کارخانه صنعتی کاسپین قزوین برگزار و از سه محصول جدید این شرکت رونمایی شد.

به گزارش ندای البرز به نقل از گویای خبر، این همایش با حضور مدیران ارشد شرکت گلدیران و نمایندگان فروش سراسر کشور روز گذشته برگزار شد. همچنین طی مراسمی از سه محصول جدید (تلویزیون، یخچال ساید و لباسشویی) نیز رونمایی گردید.

در ابتدای این همایش آقای مهندس محسن رفیعی، مدیر کارخانه کاسپین قزوین، ضمن تبریک روز گلدیران و خیر مقدم به نمایندگان فروش سراسر کشور اظهار کرد: ۳۰ سال از حضور گلدیران در کنار خانواده‌های ایرانی می‌گذرد و مجموعا ۵ میلیون خانوار ایرانی از این محصولات استفاده می‌کنند؛ چه زمانی که برند (LG) در کشورمان بود و چه در زمانی که با برند «جی‌پلاس» محصولات گلدیران تولید می‌شود.

که این امر نشانگر اعتماد مردم به این برند و عملکرد موفق مجموعه گلدیران است که ما مرهون تلاش و زحمات همه همکاران در این شرکت هستیم.

وی در ادامه گفت: شرکت گلدیران همانند سایر شرکت‌های دیگر، دارای یکسری مزیت‌های رقابتی است که می‌توان به «مدیریت کیفیت منطبق با استانداردهای برند (LG)» اشاره کرد که سعی داریم که این استانداردها را رعایت کنیم.

مورد دیگر «خطوط تولید پیشرفته مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا» است که در حال حاضر گلدیران یکی از بهترین خطوط کیفی و تولید در داخل کشور را داراست.

همچنین «بهره‌مندی از تجارب شرکای بین‌المللی» و «تمرکز ویژه بر گارانتی و بیمه محصولات» و «تمرکز بر توزیع و فروش محصولات» از دیگر مزیت‌های رقابتی گلدیران است.

مدیر کارخانه کاسپین قزوین بیان کرد: شرکت گلدیران دارای ۲ کارخانه یکی در سیرجان و دیگری در کاسپین است که تعداد ۱۱۶۴ نفر در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند. همچنین ۱۹۸ پرنسل نیز در این کارخانه مشغول فعالیتند. در دی‌ماه ۱۳۸۴ شرکت گلدیران تاسیس شد و در سال ۱۳۹۸ شرکت (LG) کشورمان را ترک کرد.

مهندس محسن رفیعی در مورد اولین‌های محصولات گلدیران گفت: اولین تلویزیون گلدیران در بهمن سال ۱۳۹۷ به تولید رسید و اولین یخچال نیز در شهریور سال ۱۳۹۸ وارد بازار شد و در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و آخرین مورد نیز مربوط به تولید دستگاه مایکروویو و جاروی شارژی است که در سال گذشته خط تولید آن در این کارخانه افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: شرکت گلدیران در خصوص شبکه توزیع و فروش نیز دارای شبکه‌های متنوع از جمله تعاونی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شبکه نمایندگان فروش و شبکه فروش آنلاین می‌باشد که مسوولیت این امر مهم را در سراسر کشور بر عهده دارند.

مساحت کارخانه کاسپین ۵۰ هزار مترمربع است که ۳۲ هزار مترمربع آن به فضای تولید اختصاص پیدا کرده است. در این کارخانه محصولات (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و جاروی شارژی) تولید و تمامی مراحل ساخت آن در این سایت انجام می‌شود.

مهندس محسن رفیعی در پایان پروژه‌های در دست اقدام سایت کاسپین را شامل تولید قاب ماشین ظرفشویی و ماشین‎‌های تزریق پلاستیک عنوان کرد و گفت که سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

علیرضا ارجمند، معاونت اجرایی شرکت صنایع گلدیران در این همایش گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه، کار تولید محصولات بسیار سخت است و شرکت گلدیران  تلاش دارد این مراحل سخت را پشت سر بگذارد و با توجه به سه دهه فعالیت و همچنین تجربه همکاری با شرکای خارجی با پشتوانه این تیم بزرگ، بتوانیم در سرتاسر ایران شاهد رشد و جهش تولید و افزایش سهم بازار باشیم.

وی افزود: امیدوارم بنده به همراه تیم فروش و مارکتینگ برای همفکری به استان‌ها سفری داشته باشیم تا شاهد رشد جایگاه گلدیران در جامعه باشیم و با مشورت یکدیگر بتوانیم سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیریم.

ارجمندی در پایان سخنانش به جایگاه شبکه توزیع و فروش اشاره کرد و گفت: شبکه فروش و توزیع آخرین و اصلی‌ترین سنگرماست که می‌توانیم در آن جایگاه خودمان را ارتقا ببخشیم.

در ادامه این همایش مجید زاهدی، معاونت فروش و بازاریابی تجاری با توجه به وضعیت و شرایط کنونی گفت: در حال حاضر مواردی از جمله «طولانی شدن دوره‌های رکود»، «کم شدن قدرت خرید مردم»، «تغییر سبک زندگی و خرید مردم» و «شوک سریع و غیرقابل پیش‌بینی در حوزه‎های مختلف» را شاهد هستیم که می‌توان با استفاده از راهکارهایی از جمله «عدم مقاومت در برابر تغییرات»، «بالا بردن میزان تاب‌آوری در کسب و کار» و «رصد مستمر محصولات» بخشی از این وضعیت‌ها را کنترل نمایم و در برنامه‌های آتی خودمان بگنجانیم.

زاهدی همچنین به استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان شرکت اشاره کرد و افزود: موارد مهمی را که ما در استراتژی شرکت در نظر گرفته‌ایم؛ تامین پایدار محصولات شامل افزایش عمق تولید و کیفیت محصولات و بهبود شرایط گردش نقدینگی است.

همچنین ارتقای جایگاه برند جی‌پلاس شامل تکمیل سبد محصولات و تمایز در کیفیت و تمایز در تمام شئون ارایه محصول (گارانتی، بیمه، جشنواره‌ها و تعهدات) و از هم مهم‌تر حضور هدفمند و متمایز در بازار می‌باشد.

وی در ادامه به حفظ و ارتقای کانال‌های فروش از طریق وفاداری و تعهد و ایجاد توازون و امکان شرایط فروش اشاره کرد.

زاهدی در خصوص بیمه محصولات نیز گفت: بیمه محصولات توسط شرکت گلدیران برای اولین بار در داخل کشور اجرایی شد که مشمول تمامی محصولات تولیدی این شرکت می‌باشد. چراکه برای ما مصرف‌کننده و مشتریان از اهمیت بسیاری برخورددار هستند.

وی در پایان به موضوع افزایش فروش تعداد محصولات اشاره‌ای کرد و گفت: در پنج ماه ابتدایی سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه ۲۰۲۳ ما شاهد رشد ۴۰ درصدی در تعداد فروش تلویزیون بودیم و در فروش انواع یخچال نیز رشد ۸۸ درصدی (دو برابری) و در ماشین لباسشویی نیز ۵۷ درصد و همچنین ماشین ظرفشویی هم ۱۷ درصد رشد تعداد فروش را تجربه کردیم.

در پایان این همایش نیز آقای کسری خازنی، مدیرمسوول تولید ماشین لباسشویی و تلویزیون گلدیران به معرفی اجمالی سه محصول جدید گلدیران که شامل تلویزیون جدید جی‌پلاس با تکنولوژی (OLED) و همچنین یخچال ساید ۷۶۰ لیتری جی‌پلاس که بزرگ‌ترین ساید این برند است و ماشین لباسشویی ۱۰/۵ کیلویی جی‌پلاس با پنل کاملا تاچ پرداخت.