تور رسانه ای مدیریت شهری مشکین دشت با حضور امام جمعه فردیس، شهردار و اعضای شورای شهر مشکین دشت و برخی از مسئولین شهری و با همراهی جمعی از خبرنگاران استان البرز با بازدید از پروژه های عمرانی این شهر برگزار گردید.

تور رسانه ای مدیریت شهری مشکن دشت استان البرز / تور رسانه ای مدیریت شهری مشکین دشت با حضور امام جمعه فردیس، شهردار و اعضای شورای شهر مشکین دشت و برخی از مسئولین شهری و با همراهی جمعی از خبرنگاران استان البرز با بازدید از پروژه های عمرانی این شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، مهندس سلگی شهردار مشکین دشت ضمن تشکر از امام جمعه فردیس جهت اهمیت ایشان به پیشبرد اهداف شهری گفت: هم اکنون ۲۲ پروژه در دست اقدام است و در حال حاضر حدود ۱۵۰ هزار متر مربع بهسازی، روکش و تراش آسفالت انجام شده که این امر بی سابقه بوده است.

وی در بازدید از پروژه بزرگ مجموعه ورزشی آیت ا.. رئیسی افزود: این مجموعه تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هدف ما این است که در هفته دولت و قبل از دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد. قابل ذکر است که این مجموعه ورزشی چند منظوره، از نظر تخصصی، تمام شاخص ها و استانداردهای لازم را دارا می باشد.

پروژه های فرهگسرای کریم آباد، پروژه خیابان اتحاد، احداث پل های پوشش کانال های سطح شهر، زمین چمن شهید قدوسی، ادامه جاده سلامت به طول ۹۰۰ متر، هدایت آب های سطحی و اصلاح انهار، ساخت پارک های محلی از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

بدر حاشیه این بازدید به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه استان البرز تجلیل شد.