شهرداری مهستان همگام با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه عادلانه خدمات فاز و محله های مهستان دارد.

توزیع ۵۰ هزار متر مربع آسفالت گامی دیگر در راستای ساماندهی معابر و تسهیل تردد در معابر شهری مهستان / شهرداری مهستان همگام با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه عادلانه خدمات فاز و محله های مهستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مهستان، شورای اسلامی و شهرداری، در راستای احصای دقیق مسائل و معضلات شهری و برطرف کردن آنها از سال گذشته طرح اولویت بندی را در مناطق مختلف شهر آغاز کرده است.

عزم راسخ شهرداری در ساماندهی و ترمیم آسفالت معابر شهر از آغاز سال‌جاری نِمود عینی‌تر گرفته است، به طوری که زاهد منش معاون حوزه فنی و عمرانی شهرداری مهستان از شکستن رکورد توزیع آسفالت سال گذشته در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر می‌دهد و لازم به ذکر است: حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

شهردار مهستان در راستای ساماندهی معابر اذعان داشت: شهرداری با توزیع ۵۰ هزار متر مربع آسفالت گامی دیگر در راستای ساماندهی معابر و تسهیل تردد در معابر شهری برداشته است که از جمله خیابان بهشت، انتهای بلوار نیلوفر، استخر گلستان، مسیر دسترسی شهرک کومه به خیابان میخک،خیابان گلچهره، کوچه شهید کریمیان، مسیر دسترسی خیابان ترنج به خیابان ماهان، ورودی کوچه های خیابان شهرآرا، پارکینگ ضلع شمالی تجاری کوی نور،خیابان گلبانگ وگلبانگ ششم، ضلع جنوب غربی میدان امام خمینی (ره)، ضلع شمال شرقی میدان مادر (باند کندرو )، پارک سوار، محوطه مسجد امام علی (ع) ، باند کند رو میدان امام (ره)، سه راه جاوید، جاده فشند و کوچه گلدشت ششم می توان نام نمود.

گلرخی در خصوص لکه گیری ، ترمیم نوار حفاری وآسفالت تراشی های سطح شهر اظهار داشت: لکه‌گیری در ۷۶ نقطه از جمله خیابان های نیلوفر و تجاری الوند، خیابان های ستاره جنوبی، کیوان، آسمان، کهکشان، اسکان، سامان و پیمان ، گلدشت، ایمان و آسایش شرقی و آسایش غربی، شریعت شمالی، شرقی، غربی و جنوبی،شفاعت و امامت خرداد و کارگر و فجر و دیگر معابر شهری هدفی دیگر از این اقدامات است که با نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی شده در هر فاز و محله با استناد به گزارش حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری مهستان متراژ مورد توجهی را می توان اشاره نمود .

شهرداری با حمایت و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر با اعتبار قیر رایگان با مبلغی بالغ بر ۹۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰﷼ در نظر دارد، جهت ترمیم و لکه گیری و روکش آسفالت مناطق مورد نیاز شهر به صورت مکانیزه و دستی نسبت به آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام نماید.