با دستور مهندس رئیسی شهردار هشتگرد و تلاش حوزه عمرانی شهرداری، پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهری در حال اجراست و خواسته های شهروندان در زمینه عمران و آبادانی شهر در حال تحقق است.

جهش عمرانی در شهر هشتگرد استان البرز / با دستور مهندس رئیسی شهردار هشتگرد و تلاش حوزه عمرانی شهرداری، پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهری در حال اجراست و خواسته های شهروندان در زمینه عمران و آبادانی شهر در حال تحقق است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری هشتگرد، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با تقدیر از حمایت‌های رئیس و اعضای محترم شورا از جهش عمرانی در شهر هشتگرد خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی مد نظر شهرداری بر اساس بودجه ۱۴۰۳ آغاز گردیده و در تمامی محلات شاهد انجام اقدامات عمرانی هستیم.

رئیسی افزود: اقدامات عمرانی جاری شهرداری در زمینه جدول، کفپوش، آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی شامل: مخلوط ریزی و دال گذاری نهر خیابان محمدی واقع در ضلع جنوبی بلوار امام(ره)، بهسازی بوستان عاشورا، توسعه شبکه معابر شهرک کوثر شامل جدولگذاری، مخلوط ریزی و زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری و کفپوش خیابان سعدی، تکمیل فاز دوم پل کوثر با احداث کوله های جدید ، آسفالت مکانیزه کوچه شهید عادل البرزی در شهرک ولیعصر، آسفالت بلوار مقداد، آسفالت مکانیزه لاین شمالی و جنوبی بلوار آیت الله طالقانی در شهرک کوثر، اصلاح هندسی میدان نماز شهرک ینگی امام شامل جدول گذاری و جابجایی تیرهای برق و احداث فضای سبز، تخریب و جمع آوری کفپوش‌های قدیمی و اجرای کفپوش جدید در خیابان معلم، آسفالت خیابان دانش در شهرک ولیعصر، آسفالت مکانیزه خیابان ایثارگران، تکمیل بوستان البرز، اجرای کفپوش در ضلع شمالی بلوار عاشورا ، بهسازی کوچه خرم ، آسفالت بلوار شهدای ارتش در شهرک کوثر و معابر فرعی آن، بازسازی تجاری های متعلق به شهرداری در خیابان معلم ، مخلوط ریزی و بهسازی خیابان جنب کاروانسرای ینگی امام می‌باشد که توسط حوزه عمران در حال انجام است.

وی گفت: علاوه بر این موضوعات، در دهه امامت و ولایت شهرداری هشتگرد توانست بوستان البرز واقع در بخش جنوبی شهرک کوثر به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع را تکمیل و افتتاح نماید و همچنین پل کوثر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال که عملیات احداث آن در هفته دولت سال گذشته آغاز گردیده بود تکمیل و با حضور استاندار محترم البرز، نماینده محترم مجلس، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین به بهره‌برداری رسید.

رئیسی از کلنگ زنی چندین پروژه در روزهای گذشته سخن گفت که کلنگ زنی بوستان غدیر به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع در شهرک کوثر و کلنگ زنی اولین پیست اسکیت استاندارد غرب استان البرز در ضلع غربی بوستان دانشجو با مشارکت بخش خصوصی از آن جمله بوده است.

وی در ادامه از تلاش مجموعه شهرداری برای ارتقا خدمات به شهروندان در همه زمینه‌ های خدماتی، عمرانی و فرهنگی سخن گفت و از کلنگ زنی دو پروژه جدید خبر داد. رئیسی بیان کرد: علاوه بر اقدامات فوق، کلنگ احداث زمین چند منظوره در بوستان فدک و زمین چند منظوره در بوستان عاشورا نیز در روزهای اخیر به زمین زده شده و عملیات عمرانی آن با تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.

وی در پایان از زحمات مهندس محرابی معاونت فنی و شهرسازی، مهندس محمدی رئیس اداره عمران و کارشناسان این حوزه، مسئول و کارکنان واحد امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری و همکاری مهندس عیسی بگلو معاونت خدمات شهری در زمینه تامین و در اختیار گذاشتن ماشین آلات برای تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر نمود.