موسسه باهاتیم در کلیه مراحل درمان و خدمات مراقبتی در منزل همراه بیمار و سالمند شماست.

موسسه باهاتیم در کلیه مراحل درمان و خدمات مراقبتی در منزل همراه بیمار و سالمند شماست.

به گزارش ندای البرز به نقل از باهاتیم، بیمارانی هستند که به دلیل محدودیت زمانی ، مشغله کاری  یا به دلیل کهولت سن و یا نقص عضو و… امکان مراجعه به کلینیک و مطب پزشکی را ندارند.آنها می‌توانند به‌جای مراجعه حضوری، با یک تماس با موسسه باهاتیم خدمت موردنیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان در منزل دریافت نمایند. متخصصان ارائه‌دهنده خدمت در این مرکز همگی جزو برترین نفرات در حوزه تخصصی خود هستند و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از خدمات مراقبتی در منزل بهره مند گردید.

البته سالمندان بیشترین درخواست‌کنندگان از خدمات ویزیت‌ پزشک و خدمات مراقبتی در منزل هستند و این مراقبت‌های بهداشتی و خانگی بهترین گزینه برای آن‌ها محسوب می‌شود. پیشرفته‌تر شدن و بهبود یافتن شیوه‌های زندگی تأثیر بسزایی در سلامت افراد در سالمندی دارد. احساس طعم، بویایی، بینایی، لامسه با ورود افراد به دوره‌ی سالمندی کاهش پیدا می‌کند که این کاهش حواس پنج‌گانه به دلیل موارد متفاوتی نظیر کاهش تعداد پرزهای چشایی، عصب بویایی، مصرف داروها و تداخل آن‌ها، اثرات بعد از جراحی، عوامل طبیعی و بیماری¬های ارثی و شخصی مانند آلزایمر، دیابت و فشارخون است.

فوایدخدمات مراقبتی در منزل

مطالعات نشان می‌دهد که ویزیت‌ پزشک و خدمات مراقبتی در منزل در مواقع صحیح  موجب تشخیص زودهنگام بیماری¬ها و درمان سریع و به‌موقع آن‌ها میشود. از بیشترین مواردی که در زمان ویزیت توسط پزشک شناسایی‌شده می‌توان به فشارخون بالا، قند خون، ناتوانی‌های جسمی فرد سالمند و ناایمن بودن خانه و وسایل آن برای سالمندان اشاره کرد. همچنین باید محیط خانه به‌گونه‌ای باشد تا از افتادن و بروز حادثه و مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.

برخی سالمندان ممکن است به علت کهولت سن، توان حرکتی خود را ازدست‌داده و دچار بستر گرایی شوند که در این مواقع کارشناسان متخصص  برای ویزیت به منزل آن‌ها رفته و مواردی مانند زخم بستر، استفاده صحیح از وسایل کمکی، سونداژ و غیره را بررسی می‌کند و در صورت لزوم به خانواده‌ها آموزش لازم و نکات ضروری برای مراقبت¬های بهداشتی را می¬دهد.

خدمات مراقبتی در منزل

گاهی نیز خانواده فرد سالمند در کنار او حضور ندارند و به دلایلی نظیر مهاجرت، مشغله کاری بسیار، گرفتاری‌های زندگی شخصی و … زمان و انرژی لازم را برای رسیدگی به او در اختیار ندارند. در چنین مواردی  وجود فردی متخصص و باتجربه برای خدمات مراقبتی در منزل در کنار سالمند ، علاوه بر کمک به این عزیزان، موجبات آسودگی خیال خانواده را نیز فراهم می‌کنیم.

موسسه باهاتیم برای حل این دست از مشکلات با همراهی یک تیم متخصص، مجرب و متعهد در حوزه خدمات پزشکی و خدمات مراقبتی در منزل سرویس‌های زیر را ارائه می‌دهد:

اعزام مراقب برای همراهی سالمند جهت ویزیت در مطب

اعزام مراقب برای همراهی سالمند جهت بستری در بیمارستان و همراهی تا زمان بهبودی

اعزام مراقب برای گذراندن دوره نقاهت در منزل

اعزام پزشک جهت ویزیت در منزل

اعزام پزشک متخصص برای درمان سوختگی ،زخم دیابت و زخم بستر

اعزام پرستار برای انجام تزریق آمپول و سرم و سونداژ

دریافت اسناد پزشکی بیماران از بیمارستان و ارائه آن به شرکت‌های بیمه

در کنار شما هستیم. آسوده خاطر باشید.