راه‌آهن چابهار در اولویت بودجه عمرانی، رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اولویت تخصیص بودجه به پر‌وژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌ای که بتواند به اقتصاد کشور بیشترین خدمات را ارائه دهد، در اولویت قرار می‌گیرد و پروژه راه‌آهن چابهار فوق‌العاده مهم است. به گزارش ندای البرز به نقل از ایلنا، حمید پورمحمدی درباره اولویت‌بندی‌ […]

راه‌آهن چابهار در اولویت بودجه عمرانی، رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اولویت تخصیص بودجه به پر‌وژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌ای که بتواند به اقتصاد کشور بیشترین خدمات را ارائه دهد، در اولویت قرار می‌گیرد و پروژه راه‌آهن چابهار فوق‌العاده مهم است.

به گزارش ندای البرز به نقل از ایلنا، حمید پورمحمدی درباره اولویت‌بندی‌ پروژه‌های عمرانی برای تخصیص بودجه و اعتبارات اظهار داشت: آن پروژه‌هایی که می‌توانند سرویس و خدمت بیشتری به اقتصاد کشور بدهند، در اولویت اول قرار می‌گیرند، به عنوان مثال موضوع راه آهن چابهار در استان سیستان و بلوچستان از پروژه‌های فوق‌العاده مهم است.

وی ادامه داد: درباره اجرای پروژه چابهار با قرارگاه خاتم‌الانبیا مذاکراتی داشتیم و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا اعلام کرد که اجرای این پروژه در یک سال به اتمام می‌رسد. از دیگر پروژ‌ه‌های عمرانی راه آهن شلمچه_بصره است که اجرای آن حائز اهمیت است، همچنین اجرای راه آهن آستارا به رشت اهمیت بسیار زیادی برای اقتصاد کشور دارد.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: بحث دارویار را به صورت جدی مورد حمایت قرار دادیم و بخشی از پرداخت‌های کادر درمان و پرستاران در هفته قبل انجام شد و مابقی پرداخت‌ها هم همینطور ادامه خواهد داشت.