یکی از مهم ترین شاخص‌های توسعه خدمات کیفی در حوزه ایرلاین‌ها، کاهش تاخیر در پروازها است.

یکی از مهم ترین شاخص‌های توسعه خدمات کیفی در حوزه ایرلاین‌ها، کاهش تاخیر در پروازها است.

در این زمینه شرکت هواپیمایی ساها در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گرامی در آبان ماه ۱۴۰۲،جزو پنج ایرلاین برتر در حوزه کاهش تاخیر در پروازها بود.

ساها در تلاش است تا با بهره‌گیری از هواپیماهای جدید،فناوری‌های نوین و بهبود سیستم‌های عملیاتی خود،بالاترین سطح استاندارد خدمات کیفی را در زمینه پیشگیری از تاخیردرپروازهای خود ارائه نماید.

لازم به ذکر است تاخیردرپروازها می‌تواند به دلایلی همانند شرایط جوی، ترافیک هوایی یا مشکلات فنی رخ دهد،اما ساها توانسته است با بهبود فرآیندهای خود، تاخیرها را به حداقل برساند و از رضایت مسافران خود لذت ببرد.