مهارت‌های کسب و کار را با روش یادآزمون (Test learn) افزایش دهید. پایه گذار روش یاد_ آزمون ( Test learn ) در پلتفرم کارشتاب (karshetab84.ir) در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار طلانیوز به بیان میزان اهمیت این روش در افزایش مهارت‌ها و کارآفرینی پرداخت.

کارشتاب (karshetab84.ir)، ساده برای پیشرفت / مهارت‌های کسب و کار را با روش یادآزمون (Test learn) افزایش دهید. پایه گذار روش یاد_ آزمون ( Test learn ) در پلتفرم کارشتاب (karshetab84.ir) در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار طلانیوز به بیان میزان اهمیت این روش در افزایش مهارت‌ها و کارآفرینی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، افشین سلیمانی سالار مدرس دانشگاه و طراح و ایده پرداز اولین مرکز شتابدهنده های کسب و کار معدنی و صنعتی با بیان اینکه شعار ما در کارشتاب «توانا، دانا، بادوام» است، گفت: کارشتاب پلتفرمی برای آموزش هدفمند مباحث مرتبط بارشد کسب و کار و ترویج فرهنگ کارآفرینی است و به عنوان یک سایت استارتاپ ارزیابی/آموزشی در همکاری با مراکز و سازمان ها به روش الکترونیکی بسیار مهم است.

وی افزود: هدف karshetab84.ir اجرای، صحیح ارزیابی و انتخاب افراد برای آموزش درخور نیاز است، چرا که بسیاری از مهارت های مفید مدیریتی مثل کارآفرینی، خلاقیت، جمع‌سپاری با تاکید بر مهارتی بودن نیاز به تکرار و تمرین داشته واز همه مهمتر انگیزه فرد برای یادگیری بسیار مهم است و این امر باعث می‌شود تا از هدر رفت مبالغ هنگفت آموزشی در زمینه های غیر مرتبط جلوگیری شود.

پایه‌گذار روش یادآزمون ( Test learn )، تصریح کرد: با شیوه karshetab84.ir یادگیری، آزمون و ارزیابی همزمان و بدون نیاز به تعطیلی ساعت کاری و کارکنان انجام می‌گیرد. انجام این روش معمولاً با پشتیبانی و حمایت های سازمان ها و شرکت های بزرگ علاقه مند صورت می‌گیرد و تصمیم براین است که برای سازمان ها یا شرکت های در حال ارزیابی و متقاضی،خدماتی درحوزه سلامت و بهداشت اجتماعی و مجموعه های مردم نهاد هزینه ها به عهده پشتیبانان توانمند تحت عنوان اجرای مسئولیتهای اجتماعی خواهد بود.

افشین سلیمانی سالار در پایان تاکید کرد: در سال جدید که موضوع مشارکت مردم بیشتر در توجه قرار دارد امیدوارم تا مراکز ذیربط بیش از پیش همراهی داشته باشند فراموش نکنیم توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی بازتاب گسترده‌ای در یادگیری مهارت های دارای اولویت برای کارکنان سازمان ها و شرکت های بزرگ صنعتی و خدماتی دارد و در این بین شرکت های دانش بنیان در الویت قراردارند چراکه بیشترین ضعف در ساختار ماموریت های توسعه کسب و کار و فروش محصولات نوآور وجود دارد و بدیهی است توسعه مهارتهای فردی و ارزیابی همزمان توسط کارگزار ثالث نتایج عملیاتی و اجرایی درستی به دنبال دارد چراکه موضوعات در هر مجموعه قابلیت سفارشی سازی دارد.

این روش تا این لحظه حدود۸ هزار نفر _ساعت کارکرد داشته که برای کارشناسان ارشد و آموزگاران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در جریان اجرای دوره مهارت آموزی با موفقیت به انجام رسیده است.

🟡آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/karshetab84?igsh=OHF5MWJ1NTl5cXk1