همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 6 پروژه ورزشی و فرهنگی با اعتبار 85 میلیارد تومان در محمد شهر کرج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از ۶ پروژه ورزشی و فرهنگی محمد شهر در استان البرز / همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶ پروژه ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان در محمد شهر کرج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، مهرداد حسن زاده شهردار محمد شهر در این افتتاحیه که با معاون استاندار، فرماندار شهرستان کرج، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین استانی و محمد شهر حضور داشتند، گفت: امروز و همزمان با دهه مبارک فجر، شاهد افتتاح ۵ زمین چمن مصنوعی و بخش اداری مجتمع فرهنگی آدینه می باشیم.

وی با اشاره به ۵ پارک محله ای در محمد شهر اشاره کرد و افزود: مجموعه ورزشی فردوسی که دارای زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و پارکینگ است که با مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

شهردار محمد شهر عنوان کرد: از دیگر پروژه هایی که در ایام یوم الله دهه ی فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است، زمین چمن مصنوعی پارک لاله (چمران) به مساحت ۳۹۲ مترمربع با اعتبار ۴۵۸ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی پارک جهان کودک با مساحت ۸۷۶ مترمربع و اعتبار ۹۴۷ میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی پارک شورا با مساحت ۳۵۸ مترمربع و با اعتبار ۳۵۵ میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی پارک امید به مساحت ۳۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۹۸ میلیون تومان می باشند.

وی از افتتاح مجتمع فرهنگی آدینه خبر داد و گفت: این مجتمع با مساحت ۴۵۲ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان افتتاح شد که در حال حاضر طبقه اول (اداری) این ساختمان مورد بهره برداری قرار گرفته است.