تقویت ارتباطات مردمی و تلاش برای بهبود وضعیت خدمات / محسن زارعی، سرپرست شرکت عمران شهر مهستان به همراه امیر قادری، عضو هیئت مدیره این شرکت، در دیداری چهرهبهچهره با شهروندان این شهر، به بررسی مشکلات و دغدغههای آنان پرداختند. این دیدار با هدف تقویت ارتباط مستقیم بین مدیران و مردم و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود کیفیت خدمات شهری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر مهستان، این دیدار در راستای تقویت ارتباطات مردمی و تلاش برای بهبود وضعیت خدمات و زیرساختهای شهری، با حضور تعدادی از مدیران این شرکت همراه بود، فرصتی را فراهم کرد تا شهروندان به صورت مستقیم مشکلات، پیشنهادات و دغدغههای خود را با مسئولین شرکت عمران مطرح کنند.
در این دیدار، محورهای مهمی همچون توسعه زیرساختهای شهری، بهبود کیفیت خدمات عمومی و چالشهای مربوط به مسکن و امکانات رفاهی مورد بررسی قرار گرفت. شهروندان حاضر با ابراز رضایت از فرصت گفتوگوی مستقیم با مدیران، مشکلات خود را مطرح و مسئولان شرکت عمران مهستان قول دادند که موضوعات و مشکلات مطرح شده را با دقت بررسی کرده و در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دیدار چهره به چهره مدیران شرکت عمران شهر مهستان هر سهشنبه برگزار میشود و بخشی از برنامههای منظم شرکت عمران شهر مهستان برای ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان و تحقق توسعه پایدار در این شهر به شمار میرود.
Thursday, 21 November , 2024