محصولات و خدمات بانک سینا برای گروههای مشتریان، شخصیسازی میشود.
به گزارش ندای البرز به نقل از روابطعمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع همکاران منطقه همدان و کردستان از تدوین نظام بازاریابی بانک خبر داد و اظهار داشت: بر اساس نظام بازاریابی، نوع ارائه خدمات و محصولات به گروههای هدف مشخص خواهد شد و شخصیسازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار میگیرد.
مدیرعامل بانک سینا به بیان ابعاد طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا پرداخت و افزود: هدف از اجرای این طرح، تلاش در جهت افزایش سهم بازار، اصلاح ترکیب منابع و ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور است.
وی گفت: با اجرای مطلوب طرح راهبردی کسبوکار، سودآوری این بانک شتاب میگیرد.
فتحعلی ادامه داد: استراتژی اصلی این بانک سودآوری بیشتر و ایجاد ارزش افزوده برای ذینفعان است که با اجرای درست و بهینه طرح راهبردی کسبوکار، این امر شتاب میگیرد.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین شاخصهای عملکردی این بانک در سال گذشته، خاطر نشان کرد: در سال گذشته سود تلفیقی بانک و شرکتهای زیرمجموعه با رشد ۳۰ درصدی به بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید.
فتحعلی با بیان اینکه توسعه خطوط کسبوکار و توسعه بانکداری دیجیتال، دو رویکرد اصلی بانک سینا در طرح راهبردی کسبوکار بانک است، افزود: در حوزه بانکداری دیجیتال، اپلیکیشن سیبانک با هدف ارائه خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری به بهرهبرداری رسیده است.
وی مدیریت نقدینگی و عدم وجود ناترازی در این حوزه را از شاخصههای ممتاز بانک سینا برشمرد و اظهار داشت: در سال جاری در حوزههای مالی، بازاریابی و کسبوکار، ۲۶ سامانه جدید در بانک سینا به بهرهبرداری میرسد.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا به همراه اعضای هیئتعامل این بانک طی سفری یکروزه، از شعب مختلف بانک در منطقه همدان و کردستان بازدید کردند و ضمن گفتوگو با کارکنان، در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.
Thursday, 21 November , 2024